Atle Riska Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Boooooring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) DAGENS BILDE:Farlig villdyr eller bare stuetiger? Man kan fort ta feil når man ser hvordan Atle har fanget pusen midt i en gjesp. At dyret er i profil understreker bare rovdyrpreget.Jeg kunne godt tenkt meg å se litt mer av hodet, for eksempel såpass mer at det andre øret også kommer frem, men komposisjonen i seg selv er ganske spenstig og forfriskende.(Selv stuetigre er noen morderiske beist. Se for eksempel denne informasjonsplakaten.) Endret 9. oktober 2013 av HelloKjersti 2 Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 DAGENS BILDE: Farlig villdyr eller bare stuetiger? Man kan fort ta feil når man ser hvordan Atle har fanget pusen midt i en gjesp. At dyret er i profil understreker bare rovdyrpreget. Jeg kunne godt tenkt meg å se litt mer av hodet, for eksempel såpass mer at det andre øret også kommer frem, men komposisjonen i seg selv er ganske spenstig og forfriskende. (Selv stuetigre er noen morderiske beist. Se for eksempel denne informasjonsplakaten.) Tusen takk for kommentar og Dagens Bilde. Ser den med øret som du nevner men syntes ikke bildet blir like "frekt" da. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Morsomt utsnitt! Gratulerer med dagens bilde! MVH Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hei, Atle Riska. Gratulerer med Dagens Bilde, - det er et skikkelig blinkskudd, og det fikk meg til å bryte ut i latter ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Tusen takk for hyggelige kommentarer Tove og Albert. Trivs selv godt med dette bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg