Gå til innhold

liten build med kraftige komponenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Du må ha z87 hovedkort for og kunne overklokke. Om du ikke skal ha den muligheten så kan du velge 4670 uten K for og spare noen kr der.

Det er også null vits og kjøpe pro utgaven av ssd. Kjøp heller Evo som er billigere.

Ellers så ser det bra ut.

Lenke til kommentar

Evo er billigere men har ikke like god ytelse. Benching ytelse vel og merke.

Men for deg og meg og 99% av alle some trenger en ssd så er Evo mer en nok.

Og vi vil ikke merke forskjell på evo eller pro.

Men ja nå ser oppsettet dit bra ut. Lykke til og ha det gøy med ny pc :)

Lenke til kommentar

flott, takk for hjelpen, har bestilt pc'en nå, skal legge inn et bilde når alt er installert :)

et siste spørsmål, med den samsung disken må jeg laste ned noe firmware eller slikt ? husker jeg måtte gjøre det med en eldre corsair disk.

Endret av Atticuz
Lenke til kommentar

Pass på med den strømforsyningen og det skjermkortet! det kan være strømforsyningen blir for lang med det skjermkortet! jeg vet at en HX750 modular er for stor når du skal ha skjermkort i den. selv har jeg en CX600m i det samme kabinettet. pakk ut strømforsyningen forsiktig uten å åpne noen av kablene og prøv den i sammen med skjermkort og hovedkort, og tenk på hvor du skal ha kablene til strømforsyningen i forhold til skjermkortet :)

Lenke til kommentar

Jeg ville heller brukt en kortere strømforsyning, og et større skjermkort. Har nesten lik maskin som den du bygger, og det skjermkortet laget litt lyd. Du trenger ikke mer enn 500W strømforsyning, se om du kan finne det i stedet, da kan du bruke skjermkort som ikke lager like mye lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...