Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

angstdrepende pille?

Strekene

Anbefalte innlegg

Hei! Skal snart inn til rettsak og det gruer jeg meg altfor mye til. Jeg trenger noe som fjerner angsten og nervøsiteten når jeg drar til retten. Skal bare ta det den ene gangen, så det gjør ikke noe om det er avhengighetsskapende..

Hvilken pille funker best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sobril?som i halsdropset sobril?

What? Nei, som i benzodiazepinet Sobril. Ikke Strepsils...

Forøvrig er Xanor (alprazolam) det som visstnok fungerer best, men jeg tror du kan glemme å få det på resept. Ellers skal du være klar over at du, til tross for at du TROR du er helt uberuset, oppfører deg på en annen måte enn vanlig. Noen mennesker blir skikkelig ubehagelige, men merker ikke noe selv fordi pillene fjerner det filteret som skal gi deg beskjed om at du gjør noe galt sosialt....

Jeg tipper du kan klare å få legen din til å skrive ut en minstedose valium (diazepam) hvis du forklarer problemet, men for all del vær forsiktig... du vil ikke være skikkelig pilleruset i en rettssal...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sobril funker bra på meg. Men du burde prøve den en gang før du skal i retten slik at du vet hvordan du reagerer.

Ja, det er et meget godt råd. Ta det en gang og gjør vanlige ting med folk du kjenner. Spør etterpå om de opplevde deg annerledes enn normalt. Ellers kan man ofte se ting i etterkant, ikke heeelt ulikt fylleangst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...