Gå til innhold

Problem med oppstart - Thinkpad Edge E531

Anbefalte innlegg

Hei! Eg kjøpte meg ny Lenovo Thinkpad Edge E531 i byrjinga av denne hausten, har verka som ein rask og effektiv pc, men har vore svært ustabil, og har hatt tedensar til og henge seg opp. Har og vore plaga med periodevis treige oppstartar. Plutseleg her ein dag, ville han ikkje starte opp. Han blei ståande og vise windows-ikonet. Eg har prøvd å starte opp i sikkerheitsmodus, og fått henta ut filene. Vidare oppdatere eg operativsystemet, med windows 8- cden som følgde med. Prosessen gjekk som han skulle, men no får eg opp ``bluescreen`` med melding om at pcèn treng og reparerast, og att enkelte filer mangler. Har prøvd og referere feilmeldinga nedanfor så godt eg kan, sidan skrifta er svært utydeleg.
Recovery
Your pc needs to be repaired
the boot configuration data for your pc is missing or contqains errors
file: \EFI\Microsoft\Boot\aCD
Error code: axc0000034
You`ll need to use the recovery media tools on your installation media. If you don`t have any installation media like a disk or a USB device). contact your system administrator or pc manufacturer.

Takk for hjelp!

Med vennleg helsing
Øyvind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å reparere windows som de sier. Det som egentlig skjer er at du får en ny windows mappe med ferske filer, og den gamle blir navngitt windows.old.

Du kan ivertfall prøve deg frem. Ingen filer blir berørt, men programmer må du installere på nytt.

Ja, har prøvd følgende i oppstartfasen, men eg f¨år ikkje lenger opp moglegheiter til og installere eller køyre via usb, eller liknande. Einaste er kan gjere, er og ta testar på hardware, som ser ut til og fungere heilt fint. Kan det ha noko med at harddisken er kortslutta??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...