v3g4rd Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har fått meg en Samsung Smart TV med mulighet for innebygget universalkontroll av andre enheter som baserer seg på IR-fjernkontroller. Tenkte da å koble opp min IPTV-tuner fra Telenor (fiber) av typen Thomson DBI8500E-TLN2 mot denne TVen. Det har vist seg å være vanskelig. Når jeg konfigurerer denne universalfjernkontrollen via Samsung TVen, får jeg kun mulighet til å velge predefinerte tunere/dvd-spillere etc. Etter hva jeg har forstått går det ikke an å konfigurere en ny enhet selv. Hvis jeg bruker den predefinerte modellen som blir anbefalt, ser jeg i displayet på tuneren at TVen forsøker å kommunisere med den, men den aktiverer ikke knappene den burde (kanalvalg). Er det noen her som har samme oppsett og fått dette til å fungere? Lenke til kommentar
Teddymatic Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Litt gammel tråd, men jeg prøver allikevel. Har samme problemet. Fikk du det til? Irriterer meg grenseløst at det skal gå an, men at jeg ikke får det til..... Teddymatic Lenke til kommentar
Gisle Lille-Langøy Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Hei. Sliter med det samme problemet. Har fått det til tidligere, men etter SW oppgradering virket det ikke lenger. Hvilken predefinert modell jeg må velge? Gisle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå