Dumbo Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Som sagt i topic tar det lang tid for Windows Media Player åpne seg. Hva kan være grunnen til det? Det startet bare sånn plutselig når jeg var på LAN.. Windows 98 512 MB RAM 1,4 GHz AMD Athlon Trengs det mer opplysninger? Dumbo Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hvis du har byttet skin er dette problemet! Noen skins er veldig tunge å laste. Prøv med "classic" skin. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg kan på d sterkeste anbefalle deg å bruke den gode gamle media-playeren som er integrert i Windows, som ikke kan benytte skins eller noen ekstrafunkjsoner annet en codec's. den loader svært raskt og bruker færre systemressurser Lenke til kommentar
30st3n Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Last ned oppdateringene fra http://www.microsoft.com/download og legg inn disse Det funket for meg da min ble sånn.. også prøv å fjerne å legge inn divx codecen hvis du har det. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Takk for rådene skal prøve det som ble sagt over.. Takk igjen.. Dumbo Lenke til kommentar
johnnywalker Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Du kan finne et program som ser hvor mye ressuser dette programmet bruker, da forstår du hvorfor!!!! finn en annen mediaplayer enn microsofts, hvis du ikke vil beholde den gamle, og problemet er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå