Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vennskap med kvinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du skriver kvinner går jeg ut fra at det ikke er snakk om tenåringer. Hvis de fleste kvinner du prøver å bli venner med viser seg å være sladrete dramaqueens, så burde du revurdere omgangskretsen din og hvor du finner vennene dine heller enn å stemple 50% av befolkningen som slitsomme mennesker som det er vanskelig å være venner med, tenker jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Når du skriver kvinner går jeg ut fra at det ikke er snakk om tenåringer. Hvis de fleste kvinner du prøver å bli venner med viser seg å være sladrete dramaqueens, så burde du revurdere omgangskretsen din og hvor du finner vennene dine heller enn å stemple 50% av befolkningen som slitsomme mennesker som det er vanskelig å være venner med, tenker jeg.

Er du kvinne og føler deg støtt av tema? :) hvordan er kvinner du er venner med da?

Det er ikke det samme å omgå noen av det motsatte kjønn, for noen, men det betyr ikke at det er verre. Om du har problemer med å omgåes halvparten av verdens befolkning, er det noe man må jobbe med, fremfor å definere andre som problemet.

Kvinner og menn ER forskjellige.. mitt problem ja men lurer på hvorfor det er sånn

Spørs helt hvem du henger med, et par jenter jeg kjenner er det bare drama med, og det er alltid ett eller annet.

Men har heldigvis noen andre jenter som faktisk har lyst til å gjøre noe annet enn å bare klage eller diskutere alt som er dumt og feil og slitsomt.

Hvor finnes slike kvinner?

 

Anonymous poster hash: a5f8f...db3

Lenke til kommentar

 

Er du kvinne og føler deg støtt av tema? :) hvordan er kvinner du er venner med da?

 

Anonymous poster hash: a5f8f...db3

Hvorfor skal jeg bli støtt av at noen andre kvinner du kjenner interesserer seg for drama og tull?

 

De kvinnelige vennene mine er like forskjellige som de mannlige vennene mine, jeg velger venner basert på annet enn kjønn. Felles er allikevel at de ikke er slitsomme mennesker, og at de ikke interesserer seg nevneverdig for drama og sladder. I likhet med deg og de fleste andre orker jeg ikke vennskap med mennesker jeg ikke liker. Forskjellen er at du ser det negative du ramser opp nesten som kvinnelige karaktertrekk når det handler om person og ulike interesser. Løsningen er å unngå personer som liker drama og andre negative ting, siden det finnes nok av kule folk, inkludert kvinner, å henge med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvinnenes bidrag i denne tråden er jo skoleeksempel på hva ts snakker om. Ikke noe støtte å få nei, kun mer gnål om å ta seg sammen. Hvem vil skrive "kvinnfolk som gir menn lyst til å henge seg - et fristed for ærlige tanker" tråden for oss mange uhørte menn som stadig blir påført mindre og større lidelser av at disse aggressive småvokste som kløner halsen til blods og velter skohylla på trass bare fordi du vil ha henne hjem om natta når du skal opp tidlig på morgenen. Men det er vel min feil på en eller annen måte, ixant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvinnenes bidrag i denne tråden er jo skoleeksempel på hva ts snakker om. Ikke noe støtte å få nei, kun mer gnål om å ta seg sammen. Hvem vil skrive "kvinnfolk som gir menn lyst til å henge seg - et fristed for ærlige tanker" tråden for oss mange uhørte menn som stadig blir påført mindre og større lidelser av at disse aggressive småvokste som kløner halsen til blods og velter skohylla på trass bare fordi du vil ha henne hjem om natta når du skal opp tidlig på morgenen. Men det er vel min feil på en eller annen måte, ixant?

Nå var det ikke mange kvinner i denne tråden..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Flere som syns det er slitsomt og henge med kvinner? Bare drama og sladder. Ikke bare, men mye mer enn med menn. Det gjør vennskap med kvinner vanskelig.

 

Anonymous poster hash: a5f8f...db3

Har levd med disse gamle sannhetene hele livet, men har til nå ikke sett at det stemmer - annet enn at folk er forskjellige og miljøer av mennesker er likedan usikre.

 

Det som virker best mot all type støy inkludert sladder, er å ikke plage den formen for støy - da blir man ikke plaget selv, har jeg også erfart

Lenke til kommentar

Hvem vil skrive "kvinnfolk som gir menn lyst til å henge seg - et fristed for ærlige tanker" tråden for oss særs få uhørte menn som stadig blir påført mindre og større lidelser av at disse aggressive småvokste som kløner halsen til blods og velter skohylla på trass bare fordi du vil ha henne hjem om natta når du skal opp tidlig på morgenen.

FYP

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kvinnenes bidrag i denne tråden er jo skoleeksempel på hva ts snakker om. Ikke noe støtte å få nei, kun mer gnål om å ta seg sammen. Hvem vil skrive "kvinnfolk som gir menn lyst til å henge seg - et fristed for ærlige tanker" tråden for oss mange uhørte menn som stadig blir påført mindre og større lidelser av at disse aggressive småvokste som kløner halsen til blods og velter skohylla på trass bare fordi du vil ha henne hjem om natta når du skal opp tidlig på morgenen. Men det er vel min feil på en eller annen måte, ixant?

 

Jeg har lest endel av innlegga dine. Med din holdning til kvinner, så regner jeg med at du kan klare å fucke opp hva som helst, uten hjelp av det andre kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvinnenes bidrag i denne tråden er jo skoleeksempel på hva ts snakker om. Ikke noe støtte å få nei, kun mer gnål om å ta seg sammen. Hvem vil skrive "kvinnfolk som gir menn lyst til å henge seg - et fristed for ærlige tanker" tråden for oss mange uhørte menn som stadig blir påført mindre og større lidelser av at disse aggressive småvokste som kløner halsen til blods og velter skohylla på trass bare fordi du vil ha henne hjem om natta når du skal opp tidlig på morgenen. Men det er vel min feil på en eller annen måte, ixant?

 

Jeg syns ditt bidrag uten tvil er det beste skoleeksempelet på drama her i tråden. Er du kvinne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå var det ikke mange kvinner i denne tråden..

De var to.Inntil jeg svarte, og om man ser bort fra ts sine egne bidrag, så er det 50 %

 

Jeg syns ditt bidrag uten tvil er det beste skoleeksempelet på drama her i tråden. Er du kvinne?

Jeg svarte i affekt av et uforskyldt drama, du legger uvitende opp til frustrasjon og sinne som kan eskalere i drama. Kun fordi du føler deg rett til å ikke bli generalisert, og du vil ikke ta innover deg lidelsen til ts, men kun benytte anledningen til å sette han på plass. Ser du mennene her te seg på samme måte?

 

Jeg har lest endel av innlegga dine. Med din holdning til kvinner, så regner jeg med at du kan klare å fucke opp hva som helst, uten hjelp av det andre kjønn.

Det er ingenting som gjør musa til ei tøtte så rennende som litt sjåvenisme utført med et glimt i øyet, men tro meg, jeg behandler kvinner jeg vil ligge med like godt som noen andre

Lenke til kommentar

Jeg svarte i affekt av et uforskyldt drama, du legger uvitende opp til frustrasjon og sinne som kan eskalere i drama. Kun fordi du føler deg rett til å ikke bli generalisert, og du vil ikke ta innover deg lidelsen til ts, men kun benytte anledningen til å sette han på plass. Ser du mennene her te seg på samme måte?

 

 

Kan ikke du, som tydeligvis er blant de få som klarer å være rasjonell og skrive innlegg som ikke uforskyldt eskalerer i drama, fortelle TS og resten av oss litt mer om temaet vennskap og kvinner, og hvorfor kvinner har en iboende egenskap som vanskeliggjør vennskap og skaper lidelse? Venter spent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...