Gå til innhold

Noen innspill tilSurface 2 Pro

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg er i den situasjonen at jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre nå... Min ultrabook er ikke langt unna søppelhaugen akkurat nå. Akkurat det gjør ikke så veldig mye da jeg generelt ikke har vært spesiellt fornøyd med den. Men jeg er så heldig å studere i USA nå og som student kan jeg få en Surface 2 Pro med diverse ekstra utstyr for en veldig god pris sammenlignet med Norge og ellers.

Jeg har sett og testet den nye Surface 2 pro litt i windows store her og jeg liker den veldig godt :-) Men jeg er veldig usikker på skjermstørreslen om det kan bli for lite å arbeide på... Min nåværende ultrabook er en 15" og gå ned til 10.6" er jo en betraktlig nedgradering. Den kommer egentlig kun bli brukt til oppgave skriving, musikk, epost og filmer fra tid til annen.

Hva mener dere, noen som har erfaringer å jobbe på så små skjermer. Når den er hjemme så vil den bli koblet til en docking med ekstern skjerm...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir hovedsakelig en avveining mellom hvor mye du drasser rundt på den (hvor portabiliteten er viktigst) vs. hvor mange timer du sitter i strekk og skriver på den (hvor skjermstørrelse er fint å ha). Når det er sagt så virker kanskje ikke bruken din som det som krever mest skjermareal - å skrive et dokument i et maksimert vindu burde fungere fint selv på en 10,5" - men om du vil ha flere dokumenter oppe samtidig er mer areal fint å ha så du slipper å sitte med nesen helt oppi skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...