Korporal Kranium Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 herregud du trenger ikke være stygg med han! Hvis han vanker i det miljøet tåler han en fengselsvits. 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Trådstarter http://www.youtube.com/watch?v=fJuapp9SORA Edit: TS: Du må da kjenne noen som kan låne deg penger? Har du ingen kompiser som vil hjelpe deg hvis du virkelig er i en knipe? Hvis ikke finnes den siden hvor du kan låne penger av privatpersoner, husker ikke navnet akkurat nå, men burde være noen andre her som gjør det. Tror du får lånt penger ganske kjapt der, men ikke over natten tipper jeg. Eventuelt, hvis fyren altså er så gærn og skummel, så kan du si at hvis han venter 2 dager til så betaler du 3000 (vær sikker på at du kan få lånt disse først), og så betaler du han. edit: og hvis han er skiiiiiiikkelig shady får du bare gå til politiet og legge deg flat, men kan fort oppstå ennå mer problemer av dette. Ikke digg å måtte titte seg bak skuldra i en evighet fremover. Endret 8. oktober 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 har jo litt venner og familie, men ingen som vil låne meg til hasjpenger akkurat.. sitter fint i det nå. 2 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 har jo litt venner og familie, men ingen som vil låne meg til hasjpenger akkurat.. sitter fint i det nå. Har du kredittkort? Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Har du kredittkort? har vanlig visakort ja, hvorfor lurer du? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 har vanlig visakort ja, hvorfor lurer du? Er det ikke bare å ta ut penger da? Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Er det ikke bare å ta ut penger da? Ta ut penger? om det var penger på konto jo,men poenget er jo at jeg er blakk. og det går ikke ann å gå i minus om det var det du tenkte Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ta ut penger? om det var penger på konto jo,men poenget er jo at jeg er blakk. og det går ikke ann å gå i minus om det var det du tenkte Jeg tror ikke vi tenker på samme korttype. http://no.wikipedia.org/wiki/Kredittkort Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Er det bare jeg som lukter troll? Ettersom dette egentlig er veldig seriøst tema svarer jeg deg allikevel hvis du ikke skulle trolle! Får det første, at du er så idiot å kriter hasj til 1800,- får å ha det en stund fremover uten anelse neste gang du får penger er det mest idiotiske jeg noen gang har hørt, men nok om det, ingen mulighet til å gå tilbake å endre valget ditt der. Er det slik at du ikke har en mulighet (stolthet) til å bruke politiet er salg av personlige eiendeler ett valg, du har garantert en telefon/tv/laptop som kan selges. Hvis ikke det er en mulighet og heller ikke låne ENDA mer penger så får du nesten løpe fra problemet da! Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hvis ikke det er en mulighet og heller ikke låne ENDA mer penger så får du nesten løpe fra problemet da! Eller få juling. Da lærer han kanskje. 1 Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Mange bedrevitere her som liker å sitte med pekefingeren ser jeg.. 4 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Eller få juling. Da lærer han kanskje. Det holder nå. Han har lært leksa si Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Moderatormelding Og da setter vi strek for useriøse svar! Trådstarter ønsker innspill til hvordan han kan løse dette, og det hjelper ikke å komme med utspill at han fortjener juling. Videre usaklige innlegg vil bli slettet. Mvh Dysfunctional Moderator 6 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det er dyrt å ta ut penger på kreditt. Er ikke akkurat å anbefale. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det er dyrt å ta ut penger på kreditt. Er ikke akkurat å anbefale. Det er bedre å skylde 1800,- til trustbuddy enn å skylde 1800,- til en person som potensielt kan skade deg hardt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Klart, men er verdt å nevne siden trådstarter nevner at han har ingen inntekt. Jeg vil tro et privat lån blant familie eller venner er å foretrekke, eventuelt selge noe han eier som nevnt. Å ikke gjøre noe med gjelden virker ikke som noe alternativ nei. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 har jo litt venner og familie, men ingen som vil låne meg til hasjpenger akkurat.. Du behøver vel strengt tatt ikke nevne hasjen i din lånesøknad til familie og venner.. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Forbrukslån! Man får ikke lån når man ikke har fast inntekt. Kanskje noen her vet om det finnes hjelp for folk som har havnet i trøbbel og ikke kan hjelpe seg selv? Det er ikke alle som har familie og venner som de kan støtte seg til. Og så var det deg, trådstarter: Jeg vet at butikker gir utgått mat til frelsesarmeen slik at folk med dårlig økonomi kan hente mat der gratis. Mitt forslag er at du betaler tilbake det du skylder så snart du får neste utbetaling av nav. Så tar du imot hjelp fra frelsesarmeen til du har klart å stable deg på beina igjen. Kan det være en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg