Laughing Madcap Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) At kvaliteten på kjøttet er dårlig er det ingen uenighet om (eller tvil (haha)). det som betyr noe for meg er smaken Da er vår definisjon av ordet dårlig forskjellig, men allikevel forstår jeg ikke hvorfor du kritiserte hans innlegg om MUK, når du selv er enig om at kvaliteten er lav. Endret 8. oktober 2013 av Laughing Madcap Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Da er vår definisjon av ordet dårlig forskjellig, men allikevel forstår jeg ikke hvorfor du kritiserte hans innlegg om MUK, når du selv er enig om at kvaliteten er lav. det er fordi kjøttet er helt sinnsykt godt Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Nystekte vafler med for mye smør og passelig med sukker. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Vafler overgår en hver kebab, men skal selvfølgelig serveres med hjemmelaget syltetøy. 2 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Nystekte vafler med for mye smør og passelig med sukker. vafler :o Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Vafler, gjerne med rømme og hjemmelagd bringebærsyltetøy Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Vafler, gjerne med rømme og hjemmelagd bringebærsyltetøy Hvilken fugl er du? 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har endelig funnet noe som er bedre enn kebab! Sprøstekt bacon!! Den slår også vafler Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har endelig funnet noe som er bedre enn kebab! Sprøstekt bacon!! Den slår også vafler Det kan jeg bekrefte at det ikke gjør. Du kan evt. ha sprøstekt bacon på vaflene. 1 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 eller på kebabpizzaen... Alt blir bedre med bacon. 2 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Det kan jeg bekrefte at det ikke gjør. Du kan evt. ha sprøstekt bacon på vaflene. Siden du er kong harald så skal du få for den Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 eller på kebabpizzaen... Alt blir bedre med bacon. testify! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Den ene kebab-leverandøren i nærheten av her jeg bor har svinekjøtt-kebab i tillegg til de andre "kjøtt"-typene, men ikke bacon dessverre... Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Pizza, taco, en saftig biff, en rykende god gryterett. Mange utfordrere til de alternativene Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Hummermiddag, Kumle/potetball laget skikkelig edit: Ribbe til jul Endret 14. oktober 2013 av Korporal Kranium Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Og ikke si hummer Hummer er jævlig godt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Nå bor jeg i en by da.. Står om kjøttet til kebab her: http://no.wikipedia.org/wiki/Kebab Hellstrøm forklarer og litt her: http://www.youtube.com/watch?v=RdbFclAvges Kjente ei gang ei jente som laga det kjøttet kebabbutikken jeg pleide handle på. Norsk slakter. Hun spiste kebaben der, så da gjorde jeg det og. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Kjente ei gang ei jente som laga det kjøttet kebabbutikken jeg pleide handle på. Norsk slakter. Hun spiste kebaben der, så da gjorde jeg det og. Den smakte bedre enn hummeren håper jeg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Greier virkelig ikke å se for meg kongen ete kebab Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Den smakte bedre enn hummeren håper jeg Nei, det gjorde den ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå