EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Og ikke si hummer og gåselever for det tror jeg ikke et sekund på Endret 8. oktober 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja, helt klart. hva da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) hva da? Hjemmelaget Pizza. Hjemmelaget Lasagne (nei IKKE toro, helt fra grunnen, med pastasaus). Hjemmelaget biff, med poteter, grønsaker og GOD saus. Hjemmelaget Taco Forstår du poenget? Hjemmelaget = alltid best. Du vet aldri hva du får i den maten du kjøper ferdiglaget. Endret 8. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hjemmelaget Biff xD Den kom ikke ut på riktig måte nei.. Men du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Favorittene er kebab, kebabpizza, hamburger osv. Skal vist nok være usunt, men likevel det beste etter min mening! 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Kebab er jo intet annet enn eselforhud og litervis med dressing. Gift for kroppen, og ikke smaker det godt. Om du ikke sikter til ekte kebab som du finner i midtøsten og Tyrkia, men det tviler jeg på. Endret 8. oktober 2013 av Laughing Madcap Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Denne tråden burde kanskje flyttes til mat og drikke Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kebab er jo intet annet enn eselforhud og litervis med dressing. Gift for kroppen, og ikke smaker det godt. Om du ikke sikter til ekte kebab som du finner i midtøsten og Tyrkia, men det tviler jeg på. Eselforhud er jo ikke så langt fra sannheten. Kebabkjøtt er jo MUK (mekanisk utbenet kjøtt) som i teorien er slakteavfall som de ikke kan lage noe annet av. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 En plankebit. du er litt av en skøyer Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 MUK er restene av kjøtt som sitter fast på bein osv. Det er ikke innvoller og annet dritt som mange tror. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Eselforhud er jo ikke så langt fra sannheten. Kebabkjøtt er jo MUK (mekanisk utbenet kjøtt) som i teorien er slakteavfall som de ikke kan lage noe annet av. huff.. da har de dårlig kebab i distriktet ditt. flytt til en by Endret 8. oktober 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) huff.. da har de dårlig kebab i distriktet ditt. flytt til en by Nå bor jeg i en by da.. Står om kjøttet til kebab her: http://no.wikipedia.org/wiki/Kebab Hellstrøm forklarer og litt her: http://www.youtube.com/watch?v=RdbFclAvges Endret 8. oktober 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 huff.. da har de dårlig kebab i distriktet ditt. flytt til en by Som om den gjennomsnittlige kebab i Oslo er kvalitet? 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Nå bor jeg i en by da.. Står om kjøttet til kebab her: http://no.wikipedia.org/wiki/Kebab Det spiller ingen rolle hva som står (eller hvor mye bakterier og innvoller det er i den lol). Det som betyr noe er hvor god den er Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Som om den gjennomsnittlige kebab i Oslo er kvalitet? At kvaliteten på kjøttet er dårlig er det ingen uenighet om (eller tvil (haha)). det som betyr noe for meg er smaken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå