jodaneida Skrevet 8. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2013 Hei! nå er det ikke lenge igjen til halloween og vet enda ikke hva jeg har lyst til å kle meg ut som! noen som har forslag? ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2013 Blackface. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Varulv, lett http://www.thehorrordome.com/the-big-bad-wolf---studio-werewolf-costume.aspx Lenke til kommentar
LeeHyori Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Mann eller dame? Jeg har en sykt god ide for damer, kle deg ut som the grudge og skrem folk på tbanen Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvis du ikke har lyst å snakke så mye: Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Mann eller dame? Jeg har en sykt god ide for damer, kle deg ut som the grudge og skrem folk på tbanen Dame tenkte noe som kunne være lett å fikse hvor man ikke var nødt til å kjøpe så mye.... vurderte spøkelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Om du er dame er det bare å tilføye adjektivet ''slutty'' foran alle forslagene du får. Easy. Lenke til kommentar
LeeHyori Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Dame tenkte noe som kunne være lett å fikse hvor man ikke var nødt til å kjøpe så mye.... vurderte spøkelse Svart parykk / farge håret, hvit kjole/laken, smink ansiktet hvit og bruk litt svart eyeliner til å få mørke øyner Svart parykk / farge håret, hvit kjole/laken, smink ansiktet hvit og bruk litt svart eyeliner til å få mørke øyner Funker fett, slutty clown, slutty doll, slutty pregnant woman, slutty cat xD Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Veldig skummel klovn ! Endret 9. oktober 2013 av WeirdFace Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Special Forces, CIA-agent eller soldat Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Hei! nå er det ikke lenge igjen til halloween og vet enda ikke hva jeg har lyst til å kle meg ut som! noen som har forslag? ) Hvor er det du skal på Halloween da ? Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Hvis du er flink med sminke, finnes det mange kule sminke-tutorials på youtube. Da trenger du ikke kjøpe så mye heller:) f.eks: Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2013 slutty Miley Cyrus! Oh... wait.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 Slenger meg på denne jeg!Sliter litt med å finne kostyme, og skal hoste fest, så burde være bra! Tenkt på mye forskjellig, men trur jeg ender opp med å lage et skikkelig gjennomført zombie kostyme.Kom over dette bilde, og lurer på om noen veit hvordan man fikser noe slikt? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Slenger meg på denne jeg! Sliter litt med å finne kostyme, og skal hoste fest, så burde være bra! Tenkt på mye forskjellig, men trur jeg ender opp med å lage et skikkelig gjennomført zombie kostyme. Kom over dette bilde, og lurer på om noen veit hvordan man fikser noe slikt? Ser ut som om det er sminke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå