Sapos Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 noen som veit hvor man får kjøpt soyabønner(i boks/frossen) i oslo. vært på 3-4 innvandrer butikker og spurt men de har ikke thxx Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg tror rett og slett ikke at det finnes rene soyabønner i Norge. Når det er vanskelig å få ta i rent korn i Norge så regner jeg med at det heller skal være ganske vanskelig med Soyabønner dessverre. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det er nok ikke så alt for vanskelig å få tak i tørka soyabønner gjennom en utenlandsk nettbutikk, men ellers tror jeg det kan bli vanskelig å finne i det kulinariske u-landet Norge. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Soyabønner dyrkes jo i Canada og USA. Også enkelte steder i Europa har de prøvd seg med det så nettbutikk hadde kanskje fungert Lenke til kommentar
Vidar Pedersen Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 noen som veit hvor man får kjøpt soyabønner(i boks/frossen) i oslo. vært på 3-4 innvandrer butikker og spurt men de har ikke thxx de fleste helsekostsjappene har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå