Gå til innhold

Eget Android/iOS-forum ?


Anbefalte innlegg

Mulig det unødvendig å starte egen tråd rundt dette, men så stort som mobilmarkedet har blitt i tillegg til de litt spesifikke tingene som gjelder for utvikling av apper for Android (Java) og Apple (C#) så synes jeg hver av disse burde hatt et eget forum/underforum. Naturligvis gjerne under Java og C#.

 

Helt på trynet? :-)

Endret av amunds
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det skulle ligget under noen kategori, så burde det vært her.

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=279

 

Det er jeg uenig i da dette går under Programmering i utgangspunktet. Altså jeg snakker om det å utvikle applikasjoner til Android/iOS og alt det fører med seg. Synes også det er såpass annerledes å utvikle for Android enn vanlig Java mtp. sesorhåndtering, XML-filer, osv. at det kunne vært godt å hatt det i eget forum. Gjerne et underforum av Java, eller et nytt underforum kalt Mobilutvikling, som igjen har Android og iOS (evt. Win8, Blackberry, osv.) under Programmering og Webutvikling.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er nok aktivitet rundt mobilutvikling til egne kategorier for iOS- og Android-utvikling. Én felleskategori hadde vært best, men forskjellene mellom iOS og Android er såpass store at det kunne blitt problematisk.

 

Nei, det kan stemme det. Men skal man se på aktivitet er det jo et par andre tråder man kunne vurdert og "byttet" mot dette. F.eks. Assembly og Brukerbidrag er jo ikke akkurat voldsomt aktive underforum.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...