BuffyAnneSummers Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er uenig i at det blir det samme. Blå øyne og blondt hår går på utseende, en funksjonshemming gjør ikke det. Hvorfor tenner du på funksjonshemmede, Blussen? Hvis du vil svare. Anonymous poster hash: fb12f...15e Selvsagt blir det det samme! Forklar hvorfor det ikke er det. Lenke til kommentar
blussen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er uenig i at det blir det samme. Blå øyne og blondt hår går på utseende, en funksjonshemming gjør ikke det. Hvorfor tenner du på funksjonshemmede, Blussen? Hvis du vil svare. Anonymous poster hash: fb12f...15e Fordi de trenger og bli tatt vare på og skjønnheten i det ufullkommene. vakkert. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du slipper vertfall at dama løper fra deg ved alteret. hihi Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Selvsagt blir det det samme! Forklar hvorfor det ikke er det. Se på svaret til blussen: Fordi de trenger og bli tatt vare på og skjønnheten i det ufullkommene. vakkert. Han ser på de funksjonshemmede kvinnene som svake og ufullkomne fordi de er funksjonshemmede. Det ville ingen ment om blondt hår eller blå øyne. Anonymous poster hash: fb12f...15e Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Se på svaret til blussen: Han ser på de funksjonshemmede kvinnene som svake og ufullkomne fordi de er funksjonshemmede. Det ville ingen ment om blondt hår eller blå øyne. Anonymous poster hash: fb12f...15e Ja, for blondinevitser er ikke vanlig i det hele tatt! Det svarer fremdeles ikke på hvorfor det ikke er det samme. Det er en overfladisk preferanse, uansett om du syns det er ''riktig'' at denne personen har denne preferansen eller ei. Endret 8. oktober 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja, for blondinevitser er ikke vanlig i det hele tatt! Har du hørt vitsen man ikke forteller til blondiner? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja, for blondinevitser er ikke vanlig i det hele tatt! Nå kverulerer du. Si krøllete, mørkt hår heller da. Anonymous poster hash: fb12f...15e Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nå kverulerer du. Si krøllete, mørkt hår heller da. Anonymous poster hash: fb12f...15e Han tenner på at leggene til ei dame i rullestol er grønnsak. Resten er vanlige preferanser akkurat som normale mennesker. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nå kverulerer du. Si krøllete, mørkt hår heller da. Anonymous poster hash: fb12f...15e JEG som kverulerer? Hva er det du egentlig vil med å debattere dette? Føler du deg støtt på noen måte? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det svarer fremdeles ikke på hvorfor det ikke er det samme. Det er en overfladisk preferanse, uansett om du syns det er ''riktig'' at denne personen har denne preferansen eller ei. Det er ikke det samme fordi en funksjonshemmet nødvendigvis ikke vil se på seg selv som svak og ufullkommen, mens en mørkhåret person må være desillusjonert for å ikke være enig i at hun er mørkhåret. Det er ikke fakta at en funksjonshemmet er svak og ufullkommen, det er fakta at en mørkhåret person er mørkhåret. Hans syn på funksjonshemmede vil kunne bli tatt ille opp. Hadde blussen skrevet at han likte kvinner i rullestol fordi han syns rullestol er estetisk vakkert, så kunne jeg vært mer enig i at det var en form for overfladisk preferanse. Anonymous poster hash: fb12f...15e Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg begynner å få en lei anelse av at den anonyme brukeren er den samme som trådstarter. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det er ikke det samme fordi en funksjonshemmet nødvendigvis ikke vil se på seg selv som svak og ufullkommen, mens en mørkhåret person må være desillusjonert for å ikke være enig i at hun er mørkhåret. Det er ikke fakta at en funksjonshemmet er svak og ufullkommen, det er fakta at en mørkhåret person er mørkhåret. Hans syn på funksjonshemmede vil kunne bli tatt ille opp. Hadde blussen skrevet at han likte kvinner i rullestol fordi han syns rullestol er estetisk vakkert, så kunne jeg vært mer enig i at det var en form for overfladisk preferanse. Anonymous poster hash: fb12f...15e Hvorfor han har preferansen spiller liten rolle. Det blir som å gå på karer som ønsker seg blondiner fordi de er ''dummere'' enn brunetter. Bare fordi du blir støtt av det og ikke er enig betyr ikke at det ikke er en overfladisk preferanse, for han vil jo kjapt lære om de virkelig er ''svake og pleietrengende'' eller ikke (noe som du selv sier, ikke alltid stemmer). Lenke til kommentar
blussen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Her får jeg mer støtte og forståelse enn på kvinneguiden forum :-) takk for att dere skjønner meg og er enig i att det ikke er ille av meg og ha en preferanse. Da later jeg som ingenting og sjekker i veg!! Priim den anonyme er ikke meg men jeg mistenker att det er en av kvinneguiden feministene ;-) jeg kjenner igjen stilen. Takk for råd!! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Vet ikke hvor relevant det er til tråden, men husker fortsatt en dag jeg satt i sentrum Melbourne sammen med en dude og bare kikket rundt, og plutselig var det ei utrolig fin dame det var noe rart med, tok oss noen sekunder før det plutselig gikk opp for oss at hun manglet et bein. Vi ble fort enige om at vi heller ville tatt ei jente som manglet et bein en ei som var feit etter å ha sett henne. Endret 8. oktober 2013 av multisync 1 Lenke til kommentar
blussen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Hvorfor han har preferansen spiller liten rolle. Det blir som å gå på karer som ønsker seg blondiner fordi de er ''dummere'' enn brunetter. Bare fordi du blir støtt av det og ikke er enig betyr ikke at det ikke er en overfladisk preferanse, for han vil jo kjapt lære om de virkelig er ''svake og pleietrengende'' eller ikke (noe som du selv sier, ikke alltid stemmer). du bør registrere deg på kvinneguiden for der trengs det sunnt vett :-) Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 du bør registrere deg på kvinneguiden for der trengs det sunnt vett :-) Det skipet har forlatt havn Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det er uansett et dårlig utgangspunkt for et varig forhold at du er mer interessert i vedkommendes attributter foran hvem vedkommende er som menneske. Du kan jo selv forestille deg hvordan det hadde vært hvis noen hadde prøvd å sjekke deg opp med: "Jeg blir så kåt av ditt uføretrygdede kjød". Altså; det blir creepy. Åpenbart er din fetisj til hinder for at du finner frem til en ekte relasjon basert på emosjonell gjensidighet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg satt i rullestol halvannen måned for noen år siden, fikk ikke allverdens mye oppmerksomhet, annet enn i fra sykepleierene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå