blussen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Håper att dette forum i motsetning til feminist forumet kvinneguiden som har stengt meg ute pga en feministisk bruker ble fornermet uten grunn tillater en seriøs diskusjon om mitt tema. jeg ønsker en kjæreste med funksjonshemming. det er pga jeg tenner mest på damer med funksjonshemming. problemet mitt er: Hvordan og hvor finne ei som er interessert og uten og skremme hun bort? bør jeg vær ærlig om att grunnen til att jeg sjekker opp akkurat hun er funksjonshemmingen hennes? Eller vil det bli creepy? Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du finner dem på Tangerudbakken, skal ikke så mye til å imponere damene der tror jeg. Spørsmålet er vel heller om det er lovlig? 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hvorfor tror du en funksjonshemmet dame sjekkes opp på en annen måte enn hvilken som helst annen dame? Du bør neppe innlede en samtale med at du tar kontakt fordi du tenner på funksjonshemming. Det vil være temmelig creepy, og med høy sannsynlighet noe som får henne til å avvise deg ganske kjapt. Husk at det ikke nødvendigvis er noe positivt for henne at du tenner på henne på grunn av funksjonshemmingen hennes. De fleste liker å bli sett som en person. Anonymous poster hash: fb12f...15e 4 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kalkunkrøll passer deg fint. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Jeg blir daglig sjekka opp av en mann med downs på busstoppet. Han syntes spesielt promp og kaptein sabeltann er spennende samtaleemne. Jeg lo av fjerten hans en gang, siden den gang har vi vært bestevenner. Vanskeligere er det ikke. Endret 8. oktober 2013 av Snerkfrøken Lenke til kommentar
blussen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg mener fysisk funksjonshemmede. rullestol eller lignende. dette er noe jeg syns er vakkert og sexy. er det creepy og si som kompliment? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg mener fysisk funksjonshemmede. rullestol eller lignende. dette er noe jeg syns er vakkert og sexy. er det creepy og si som kompliment? Eg får litt lyst å gi deg ei kule ja 1 Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Du finner dem på Tangerudbakken, skal ikke så mye til å imponere damene der tror jeg. Spørsmålet er vel heller om det er lovlig? Jeg blir daglig sjekka opp av en mann med downs på busstoppet. Han syntes spesielt promp og kaptein sabeltann er spennende samtaleemne. Jeg lo av fjerten hans en gang, siden den gang har vi vært bestevenner. Vanskeligere er det ikke. Å være funksjonshemmet er ikke det samme som å være utviklingshemmet. blussen: For å møte "konsentrerte mengder" av funksjonshemmede så kan det være lurt interesseorganisasjon og engasjere deg der. Nei vent ikke gjør det Endret 8. oktober 2013 av Krisha 2 Lenke til kommentar
blussen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Eg får litt lyst å gi deg ei kule ja hvorfor det? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Altså, hvis det ikke feiler dem noe i topplokket så er det nok samme prossess som hos ''vanlige'' kvinnfolk. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 hvorfor det? Innstinkt Lenke til kommentar
blussen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Altså, hvis det ikke feiler dem noe i topplokket så er det nok samme prossess som hos ''vanlige'' kvinnfolk. Ok men blir det løgn og bedrag og late som funksjonshemmingen ikke betyr noe når det er den som gjør meg interessert? Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hvis det kun er beina det er noe problem med ser jeg ikke noe problem ved at du ruller i høyet med dem. Er bare å behandle dem som et vanlig kvinnfolk og det skal nok gå fint. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du finner dem på Tangerudbakken, skal ikke så mye til å imponere damene der tror jeg. Spørsmålet er vel heller om det er lovlig? jeg tror ikke hun mener en med downs syndrom 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Behandle de som normale kvinnfolk. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ok men blir det løgn og bedrag og late som funksjonshemmingen ikke betyr noe når det er den som gjør meg interessert? Nei.. det blir det samme som å ha andre preferanser som blondt hår, mørke øyne. høy, mørk og kjekk og sånne ting.. så lenge du ikke lurer dem trill rundt (tihi) ved å spille med deres følelser så har jo du ditt på det rene, selv om den regelen burde gjelde absolutt alle uansett preferanser. Lenke til kommentar
blussen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 For og presisere: Problemet mitt er att jeg ikke vet om jeg bør vær åpen om min fetisj eller late som ingen ting. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Alså, Jeg vil bare klarere ett par ting. Når du snakker om funksjonshemninger så snakker du da ikke om type downs(?) - Håper jeg Men 'vanlige' mennesker med en enkel dyssfunksjon som tildømes en lammelse? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nei.. det blir det samme som å ha andre preferanser som blondt hår, mørke øyne. høy, mørk og kjekk og sånne ting.. så lenge du ikke lurer dem trill rundt (tihi) ved å spille med deres følelser så har jo du ditt på det rene, selv om den regelen burde gjelde absolutt alle uansett preferanser. Jeg er uenig i at det blir det samme. Blå øyne og blondt hår går på utseende, en funksjonshemming gjør ikke det. Hvorfor tenner du på funksjonshemmede, Blussen? Hvis du vil svare. Anonymous poster hash: fb12f...15e Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Misforsto den delen der du ikke tenner på Downs, men folk uten følelser i beina - hehe beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå