wilhelmslo Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) hei hovedkort: MSI GD-65 jeg er akkurat ferdig å bygge pc men når jeg skulle koble til internett kabelen så er det ingen respons i internett hubben. lurer på om noen vet hva jeg burde gjøre ? eller hva som er problemet ? burde jeg klage til netonnet.no og be om et nytt hoved kort ? blir glad for alle forslag Endret 8. oktober 2013 av wilhelmslo Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Sjekk først om du har installert driverene til nettverkskortet ditt. Har du et rødt kryss over nettverksikonet? har du muligens feilkonfigurert nettverkskortet. Hvorfor kobler du deg til en hub? Noen grunn til at du ikke kan koble deg direkte til modemet? Har du en gul trekant forran ikonet? Gi respons Lenke til kommentar
wilhelmslo Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) med hub mener jeg der jeg setter inn netverkskabelen på hovedkortet det lyser ikke gult ved inngangen har ikke netverkskort Endret 8. oktober 2013 av wilhelmslo Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jo du har nettverks kort, det som er i hovedkortet er et nettverkskort. Installer driverne til nettverkskortet så skal det funke. Her er drivere til hovedkortet, og gå ned til intel LAN driver. http://www.msi.com/product/mb/Z77A-GD65.html#/?div=Driver&os=Win8%2064 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jo du har nettverks kort, det som er i hovedkortet er et nettverkskort. Installer driverne til nettverkskortet så skal det funke. Her er drivere til hovedkortet, og gå ned til intel LAN driver. http://www.msi.com/product/mb/Z77A-GD65.html#/?div=Driver&os=Win8%2064 Eller bare bruk driverene som følger med på CD og eventuelt oppdater de Lenke til kommentar
wilhelmslo Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 ok nå husker jeg at det fulgte med en cd skal prøve det nå takk for kjapp respons Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Eller bare bruk driverene som følger med på CD og eventuelt oppdater de Ja det går også, men jeg liker og finne de direkte fra produsenten av hovedkortet. Så jeg har de helt ferske driverne uten og trenge cd. Lenke til kommentar
wilhelmslo Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 wooow tusen takk det funket har internett !!! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja det går også, men jeg liker og finne de direkte fra produsenten av hovedkortet. Så jeg har de helt ferske driverne uten og trenge cd. Hjelper ikke det når du ikke har nett i utgangspunktet /thread Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hjelper ikke det når du ikke har nett i utgangspunktet /thread Nei men siden han skriver her, så må jo han ha tilgang til en pc med nett Og en minnepenn er noe nesten alle har Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nei men siden han skriver her, så må jo han ha tilgang til en pc med nett Og en minnepenn er noe nesten alle har Det kan du ikke gå utifra Kanskje han sitter på mobil for den sags skyld Mange alternativer, men la oss slutte tråden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå