Gå til innhold

Anmeldelse: Beyond: Two Souls

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så denne i filmform på youtube. God film. Noe forvirrende hvordan ørken-biten, og uteligger-biten henger sammen, men overall veldig bra. Ser derimot ikke for meg at det kan være altfor gøy spill, med mindre evt valg du tar har veldig stor effekt på hva som skjer videre.

Var iallefall happy ending, kinda, på den jeg så.

Endret av Nevnarion
Lagt til spoilertags for potensielle spoilere
Lenke til kommentar

Både reklameringane og plakatane viser frem spillet som et Emosjonelt drama med svake paranormale elementer, slik begynte jo spillet også. Første del av spillet var flott for meg. Men når dem begynner og blande inn jækla mange hektiske sci-fi action sekvenser då begynner jeg å savne de rørende drama-delene i starten.

Ikke det at jeg har noe imot Sci-fi og action, desse sekvensane er heller ikke dårlig utført.

Det er bare det at det blir litt rotete med et multi-genre produkt som er så hektisk i tempo.

Lenke til kommentar

kjæresten ønsker seg dette spillet i julegave. Har funnet et på nett som er billigere enn de i butikken, men det er PAL versjon. Har dette noe å si når han har vanlig PS3? Har prøvd å finne det ut, men finner ikke et konkret svar.. Takk! :)

PS3 er sonefri. Uansett så er det PAL vi bruker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...