Allsider Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Syns det er veldig rart å se kjente skuespillere animert i et spill. Føles bare ikke riktig, vil aldri klare å leve meg inn i spillet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Haha, dæven døtte som folk tar av. QTE-film er et nytt uttrykk jeg aldri har hørt før. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Mye variert omtale av dette her, men det er vel forventet. Gjenspeiles jo godt i denne tråden egentlig. Ett elsk eller hat spill som det har blitt påpekt. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Haha, dæven døtte som folk tar av. QTE-film er et nytt uttrykk jeg aldri har hørt før. +1 and then some neste: WoW-reality, Bioshock-mockumentary etc. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 "for første gang levert...." litt sterkt om ikke frekt å si aldersgrensen er 16, ikke 18. Det er kun mediatilsynet som har autoritet til å aldersmerke media Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 http://www.metacritic.com/game/playstation-3 Lenke til kommentar
RqO Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Så denne i filmform på youtube. God film. Noe forvirrende hvordan ørken-biten, og uteligger-biten henger sammen, men overall veldig bra. Ser derimot ikke for meg at det kan være altfor gøy spill, med mindre evt valg du tar har veldig stor effekt på hva som skjer videre. Var iallefall happy ending, kinda, på den jeg så. Endret 11. oktober 2013 av Nevnarion Lagt til spoilertags for potensielle spoilere Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Venter til dette kommer i billig-kurva på elkjøp. Ble Diablo 3 på konsoll istedenfor. good choice! 1 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Både reklameringane og plakatane viser frem spillet som et Emosjonelt drama med svake paranormale elementer, slik begynte jo spillet også. Første del av spillet var flott for meg. Men når dem begynner og blande inn jækla mange hektiske sci-fi action sekvenser då begynner jeg å savne de rørende drama-delene i starten. Ikke det at jeg har noe imot Sci-fi og action, desse sekvensane er heller ikke dårlig utført. Det er bare det at det blir litt rotete med et multi-genre produkt som er så hektisk i tempo. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Får 8,5 hos meg. Rett og slett fordi jeg ikke klarte å legge det i fra meg. Og når jeg først var ferdig så hadde jeg lyst på mer. Lenke til kommentar
bandito91 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 kjæresten ønsker seg dette spillet i julegave. Har funnet et på nett som er billigere enn de i butikken, men det er PAL versjon. Har dette noe å si når han har vanlig PS3? Har prøvd å finne det ut, men finner ikke et konkret svar.. Takk! Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 kjæresten ønsker seg dette spillet i julegave. Har funnet et på nett som er billigere enn de i butikken, men det er PAL versjon. Har dette noe å si når han har vanlig PS3? Har prøvd å finne det ut, men finner ikke et konkret svar.. Takk! PS3 er sonefri. Uansett så er det PAL vi bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå