Bluebeans Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ÅH! Nå fikk jeg lyst til å røpe DiMiles sin gåte! Someone, stop me! Jeg skal iallfall ikke stoppe deg. Har lyst til det jeg også. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, men ikke gjør det :-) Noen med forslag? Hva slags steiner finnes det flest av i vannet? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ÅÅÅH! det kribler... nå fikk jeg lyst til å røpe deeeen! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg kommer med en ny en. Denne tror jeg er enklere en den forrige Døv drosjesjåfør En dame tok drosje hjem fra byen en kveld. Hun var livlig av seg og underholdt sjåføren med høylytt prat til hans store irritasjon. Da de var vel framme og kvinnen skulle betale, sa sjåføren litt småhissig: "Jeg er stokk døv og hører ikke et ord av hva De sier, for høreapparatet mitt er gått i stykker." "Å, stakkars Dem", sier damen. Siden kom hun til å tenke på at det var noe rart ved denne sjåføren. Hva var det? HalTan, du må vel også komme med en ny snart PS! Når jeg ser etter så var denne alt for enkel. Svaret har blitt besvart på irc. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvis han var stokk døv ville han vel ikke ha brukt høreapparat, han ville vel heller ikke ha irritert seg over at damen snakket til ham.. :wink: noen nevnte om en vekt og 9 lodd? husker ikke hvem.. det var om å måle hvilket lodd som var annerledes på minst mulig veiinger.. ta tre lodd på hver side.. hvis en side går ned (la oss si at loddet vi leter etter er tyngre enn de andre) er loddet som er tyngre blandt de tre.. hvis ikke noen av skålene går ned er den tyngste blandt de tre man ikke måler.. så tar man 1 av de tre på hver skål.. synker skålen da har man funnet den tyngste, hvis ike er dn tyngste den man ikke måler.. 2 målinger.. det er få det :wink: Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 har en her, litt lett kanskje,men fremdeles en gåte De rike har det De fattige drikker det De hjemølse trenger det Det kan komme i store og små utgaver hva kan det være? good luck Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 _orion_: dersom han var "døv" ville han ikke hørt adressen damen sa hun skulle til! Jonki: Alkohol? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 _orion_: dersom han var "døv" ville han ikke hørt adressen damen sa hun skulle til! Jonki: Alkohol? du er inne på noe ja, gåten er svært lett :wink: Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jonki: Alkohol? du er inne på noe ja, gåten er svært lett :wink: må jeg skrive SPRIT for att du skal godkjene? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 nei raggi det er alkohol, men av typen Rom get it ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva slags steiner finnes det flest av i vannet? kommer ann på om du mener på bunn av vannet eller i vannet .. hvis det er i vannet så er det ingen... er det på bunn er det ikke en gåte .. da der det er oppgave .. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva slags steiner finnes det flest av i vannet? kommer ann på om du mener på bunn av vannet eller i vannet .. hvis det er i vannet så er det ingen... er det på bunn er det ikke en gåte .. da der det er oppgave .. Jo, det er en gåte. Jeg lurer på om noen kan fortelle meg hva slags steiner det finnes flest av i vannet. Ettersom stein ikke flyter mener jeg selvfølgelig de som ligger på bunnen. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Dimlern.. VÅTE STEINER! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 VÅTE STEINER!Hvis det var svaret, var det en n00bish gåte, da jeg ikke tror "våte" og "tørre" steiner karakteriseres som forskjellige typer... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 nei raggi det er alkohol, men av typen Rom get it ? ahhh..... ikke dum, ikke dum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå