Bluebeans Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skal hinte dere litt: Han gjorde ikke no fancy greier som bare mcgayver kunne klart. Han var alene og han brukte ikke noe verktøy. Han gikk IKKE ut. Det var bare 1 pære. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Verste flyulykke siden 1. Verdenskrig: Postfly på vei fra Chicago til Boston styrtet! Alle i flyet omkommet! Finn en grunnleggende feil i avissitatet. Uhm, en grammatisk feil du mener da eller? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Øyh, Orion, jeg har også svart. *Peker oppover* Ser jo nesten ut som om dere har oversett hele svaret mitt jo! Å sorry! Det var bare en pære. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan ikke svaret på _orion_ sin... men jeg har en annen gåte til dere: Dette er sakset fra en amerikansk avis den 5. Januar 1931: Verste flyulykke siden 1. Verdenskrig: Postfly på vei fra Chicago til Boston styrtet! Alle i flyet omkommet! Finn en grunnleggende feil i avissitatet. Det var kanskje ingen fly i bruk under første verdenskrig? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan ikke svaret på _orion_ sin... men jeg har en annen gåte til dere: Dette er sakset fra en amerikansk avis den 5. Januar 1931: Verste flyulykke siden 1. Verdenskrig: Postfly på vei fra Chicago til Boston styrtet! Alle i flyet omkommet! Finn en grunnleggende feil i avissitatet. Det var kanskje ingen fly i bruk under første verdenskrig? Det trodde jeg også først, men jeg mener de hadde noe aerodynamisk på gang...mekka ikke Wright-brøderne flyet sitt tidlig i det 19. århundre? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Joda, fly ble brukt under 1. verdenskrig. (Den Røde Baron for eksempel, hehe..) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Verste flyulykke siden 1. Verdenskrig: Postfly på vei fra Chicago til Boston styrtet! Alle i flyet omkommet! Finn en grunnleggende feil i avissitatet. Uhm, en grammatisk feil du mener da eller? nei... Og for dere andre: dere er alle helt på jordet! Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Chicago og Boston hadde ikke hver sin flyplass i 1931 så det kunne ikke gå noe postfly på den strekningen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Chicago og Boston hadde ikke hver sin flyplass i 1931 så det kunne ikke gå noe postfly på den strekningen? BÆÆÆRT, feil! PS: om dere skulle finne sånne pussige fakta så er det uinteresant, gåten er FIKTIV... kunne likegodt vært to helt andre steder... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det ble ikke brukt postfly på den tiden. .. Kanskje? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det ble ikke brukt postfly på den tiden. .. Kanskje? som sagt, jo det ble det.. og uansett er slike "fakta" uinterresante... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 HalTan, har du også en følelse at vi plager folk nå?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 HalTan, har du også en følelse at vi plager folk nå?? AH! For en deilig følelse! Nesten like digg som å se på folk som jobber hardt, mens man slapper av med cola... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 HalTan, har du også en følelse at vi plager folk nå?? AH! For en deilig følelse! Nesten like digg som å se på folk som jobber hardt, mens man slapper av med cola... Samme her. Cola og tortur= Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ser ikke ut til at noen klarer det _orion_... Vi er teh Sex0r pwnz Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ser ikke ut til at noen klarer det _orion_... Vi er teh Sex0r pwnz hehe. Vi må vel legge ut svaret i morra, sånn at vi ødelegge skjønnhetssøvnen til noen ved og ikke si svaret. *evil laugh* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ser ikke ut til at noen klarer det _orion_... Vi er teh Sex0r pwnz og nå innså jeg akuratt at jeg sa: Vi er de sexy REKENE... Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Her kommer en vrien en (Tror jeg da ): En mann hadde et hus med 1. etasje og et loft. Oppe på lofte var det en lampe. I 1. etasjen var det 3 lysbrytere. Han skulle finne ut hvilken lysbryter som skrudde på lyset. Han kunne ikke gå opp og ned trappa mer enn en gang. Han hadde ikke mulighet sjekke det mens han stod der nede i 1. etasjen. Hvordan skulle han finne ut hvilken bryter det var?? EDIT: Han gjorde ikke no fancy greier som bare mcgayver kunne klart. EDIT2: Han var alene og han brukte ikke noe verktøy. EDIT3: Han gikk IKKE ut. Slå på lysbryter 1, og la den stå på i 5 min. Slå deretter av lysbryter 1 og på lysbryter nr 2. Gå opp å sjekk lampen. Lyser den er lysbryter 2 riktig bryter. Er lampen av, tar du på lampen. Er lampen varm er lysbryter nr 1 riktig bryter, er lampen kald er nr 3 riktig bryter. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kan ikke svaret på _orion_ sin... men jeg har en annen gåte til dere: Dette er sakset fra en amerikansk avis den 5. Januar 1931: Verste flyulykke siden 1. Verdenskrig: Postfly på vei fra Chicago til Boston styrtet! Alle i flyet omkommet! Finn en grunnleggende feil i avissitatet. EDIT: For the record så ER det snakk om verste flyulykken, så ikke tenk på "postfly kan ikke være så ille og kan heller ikke ha mange passasjerer" det er ikke relevant! Amerikanske fly var ikke i kamp over Amerikansk jord under ww1. Derfor var det ikke noen kriksrelaterte flyulykker der da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå