AimToMisbehave Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Jeg er lei av å bruke treningstøy med glorete neonfarger og store firmalogoer. Er det noen butikk i Oslo sentrum med godt utvalg av treningstøy med mer naturlig utseende? Man kan selvsagt gå på H&M og kjøpe noen vanlige ensfarga t-skjorter og slikt, men jeg vil helst ha dem i et materiale som "puster" bedre. Endret 8. oktober 2013 av AimToMisbehave Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 H&M har en egen sportskolleksjon. Lenke til kommentar
Mammadamma Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det har jeg også bruk for, så jeg googlet litt. Jeg fant denne oversikten over treningstopper. Det finnes litt av hvert. Vet ikke om du er gutt eller jente, men hvis du er gutt, skal du bare ignorere linken Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 H&M har en egen sportskolleksjon. Noen som har erfaring med disse? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har fire treningsshortser derfra, og er helt greit fornøyd. Bra strekk i stoffet, så man kan fint gjøre knebøy og tøye ut skikkelig i dem, som er fint for meg. Det er dog ganske stor forskjell i størrelse mellom modellene, et par sitter som tights, et annet er veldig løse, så greit å prøve alle modellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå