Goebbels Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 heisann. Brått vil ikke pc'n starte opp med den ene disken. Har tre disker inne i maskinen, men når jeg setter inn wd 80gb'en så tar den utrolig lang tid på å finne den disken, samt den disken den deler ide kabel med. har prøvd alle mulige kombinasjoner, singel/slave/master på pci-ide kontrolleren og på hovedkort-kontrolleren.. men ikke en kombinasjon vil den starte opp med. Hele driten stopper opp når den omsider er ferdig med å detecte alle enheter, sjekke etter bootbar cd eller diskett. lenger kommer den ikke, skjermen blir bare svart, og der står den.. Men hvis jeg tar ut disken sklir jeg rett inn i windows (2000) Får ikke kjørt lifeguard tool fra WD heller, da den ikke vil boote fra a: så lenge disken er i.. Noen forslag? Lenke til kommentar
Slinky Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Prøvd å bytte IDE kabel? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 jepp. byttet mellom flate/runde men ikke noe vil se ut til å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå