Aleksander9175 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Mottar min macbook air senere i dag, skal installere windows på den så lurer da på om det er mulig å installere rett fra usb som på vanlig pc? http://manuals.info.apple.com/MANUALS/1000/MA1636/en_US/boot_camp_install-setup_10.8.pdf fant noe om det i denne guiden men var litt forvirrende, må vel leste nøye gjennom den når jeg får macen kanskje Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Les denne veiledningen så kommer du deg nok igjennom det Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Les denne veiledningen så kommer du deg nok igjennom det så på den nå, er ca lik den jeg linket øvers, skal legge ved et bilde å vise hvor jeg havnet i problemer! er ikke helt sikker på hva som har skjedd her egentlig, men må vel være noen som vet :o Endret 8. oktober 2013 av Aleksander9175 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har installert windows på en del macbooks, og har opplevd flere ganger at kun den ene USB-posten virker å laste inn windows fra. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Har installert windows på en del macbooks, og har opplevd flere ganger at kun den ene USB-posten virker å laste inn windows fra. Okei, har to usber i min air nå pga bootcamp ville ha en fat til noe drivere eller noe sånnt, og en usb til selve windows isoen, kan teste å bytte usb port på windows usben Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Prøvde på den andre usb posten nå, da får jeg bare opp error loading operating system, vil ikke starte windows installer i det hele tatt! må være noe annet galt siden jeg får den feilmeldingen jeg fikk tidligere EDIT: feilen var at det var i en usb i den andre porten -.- Endret 8. oktober 2013 av Aleksander9175 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Prøvde på den andre usb posten nå, da får jeg bare opp error loading operating system, vil ikke starte windows installer i det hele tatt! må være noe annet galt siden jeg får den feilmeldingen jeg fikk tidligere EDIT: feilen var at det var i en usb i den andre porten -.- Flott med slike feil Bra at du fikk det til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå