stevia Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Den har gjort det en god del ganger nå, og det er veldig irriterende at jeg må skru på og av dataen hver gang for at det skal gå bort. Er det noen som vet grunnen til at "slett"-ikonet sitter fast på skjermen? Og hvordan får jeg det vekk uten at jeg må skru på og av pc'en? Finnes det noe jeg kan gjøre for at det ikke skjer? Legger ved bilde slik at dere skjønner Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Neste gang det der skjer så kan du prøve følgende, om det ikke virker å høyreklikke et tilfeldig sted på skjermen. 1. Høyreklikk på startmenyen og velg start oppgavebehandling. 2. Sorter lista etter navn og finn frem explorer.exe. 3. Avslutt denne prosessen. 4. Trykk på fil. 5. Ny oppgave(kjør). 6. Skriv explorer.exe og trykk enter. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 En annen metode er å kun logge seg ut av Windows og logge seg inn igjen. En kjapp måte å løse problemet på Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du kan også prøve å gjøre dette Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Har samme problem, ofte på spotify når jeg setter på privat modus. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg prøvde å gjøre slik som i linken min over her og det fungerte bra! Anbefales! Lenke til kommentar
stevia Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg prøvde å gjøre slik som i linken min over her og det fungerte bra! Anbefales! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå