Gå til innhold

Egen villa/hytte i syden

Kvatro

Anbefalte innlegg

Heisann. Husker jeg for noen år siden fant pakkereiser til sørlige strøk hvor man bodde i en slags liten hytte noen titallsmeter utpå vannet, man ble visst kjørt ut dit med båt, men stort mer husker jeg ikke. Så veldig koslig ut for par, men ikke det jeg var ute etter da. Det er jeg derimot ute etter nå, vil ta med kjæresten min på en skikkelig fin tur, og ønsker å være litt separert fra allmennheten. Ikke mil fra sivilisasjonen, men ikke på et vanlig hotell med et tettpakka fellesbasseng.

Er ute etter en egen leilighet, helst med basseng/jacuzzi UTEN innsyn fra naboer.. Har sett noe på nettet, men pris rundt 25k per person for en uke blir bittelitt for dyrt... Er det umulig å få noe slikt for 10-15k per person?

en ting til... kan man forvente å få et rom som er sånn noenlunde tilsvarende de på bildene? for noen ser jo helt fantastiske ut

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke bilder?

bildene man finner i annonsene :) lurte kanskje noen til å tro det skulle være bilder her, hehe :)

Edit: for på tidligere sydenreiser (som begynner å bli mange år siden) så lyver bildene en liten smule

Endret av Kvatro
Lenke til kommentar

Det er antagelig litt uklart for andre hva du snakker om her. Syden kaller man vanligvis kanariøyene og områdene rundt middelhavet. Det finnes enkelte steder i Frankrike hytter på påler, men de har det neppe noengang vært arrangert charterturer til.

Ellers så har man hytter på påler forskjellige steder i Asia, Karibien og Stillehavet. Ser du etter leie for en av disse i en uke for 30k uten reise? Man betaler vanligvis ikke for leie per person.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

ja blir kanskje litt uklart da jeg såvidt vet hva jeg snakker om selv... :p men noen sånne hytter på påler er vel det jeg er ute etter, og er nesten sikker på at jeg for noen år siden så en pakkereise med fly, båt ut til disse hyttene og opphold med pris oppgitt per person... men for all del, spiller ingen rolle om det er oppgitt pris per pers :p rundt 30k for en uke eller litt mer, men det helst inkludert fly... vet ikke hva jeg må betale for flyturen nemlig

Lenke til kommentar

Er ikke Maldivene du tenker på?

Mener å ha vært borte i at en skandinav drev med noe slikt der nede, men sikkert flere :)

Et eksempel

Dette er hvertfall ikke langt ifra! Kan hende jeg valgte et dårlig tidspunkt men 60 000 var vel fortsatt litt dyrt for to personer? Hadde også som nevnt sett for meg denne lille hytta med privat og usjenert basseng/jacuzzi på utsiden.... Får bare lete videre, fant noen interessante i Thailand, phuket (?). Ikke ute på vannet men private og utrolig flotte. Til alt fra 10-20k per pers med fly

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...