sindre313 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skal det komme to "pip" når du starter maskinen? På Abit NF7-S v2.0? Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 det gjør det ikke hos meg. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det kommer ett pip på min og den funker aldeles utmerket. (riktignok et version 1.2 kort av samme typen da, men det spiller ingen rolle) Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hos meg kommer det faktisk to.. et før post og et etter.. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 lol nå ble jeg usikker, og maskina står på hybelen min så jeg får ikke sjekka før mandag. Ganske sikker på at det er ett pip, men.... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 PÅ min kommer det to litt forsjellige pip ganske så raskt etter hverandre. Sikkert et før, og et etter POST. Hvis maskina di funker bra med to pip på starten er det vel uansett ikke noe problem hva andre har? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 det gjør det ikke hos meg. På med høyttalerne... piper den ikke gjennom lydkortet? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 det gjør det ikke hos meg. På med høyttalerne... piper den ikke gjennom lydkortet? Det skal pipe både i lydkortet (selvfølgelig ikke selve lydkortet...) og i systemspeakeren. Hvis du har koblet riktig vel og merke... Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 jeg får faktisk et pip fra selve hovedkortet og et fra pc-speakern, jeg røska ut pc-speakern for å sjekke faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå