Norish Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nidaros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Som HDR bilde syns jeg du har kommet bra i fra det. Vanligvis opplever jeg mye støy og en del merkelig fargekombinasajoner når jeg prøver mmeg på HDR på nattbilder. Ellers tror jeg nok jeg ville zoomet noe mer inn ( evt croppet) for å få frem mer detaljer. Lenke til kommentar
Norish Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Ja, jeg satt faktisk å tenkte på det samme før i dag, satt og zoomet meg inn på bildet og fant ut at det kanskje var lik så fint med en litt mindre corp, der kirketårnet (Nidarosdomen) og brua (Elgeseter brua) kommer litt mer fram. Har lagt ut en ny versjon nå, tror det ble litt bedre. Forøvrig så prøvde jeg å være veldig forsiktig med selve "HDR-prosessen" ved å ikke ta det så langt. Men skal sies at jeg egentlig var en time for seint til bildet, det hadde blitt litt vell mørkt når jeg fikk satt opp kameraet, men ville prøve like vell. Takk for tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg