Cuneax Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Fox News' nye 55 tommer store leketøy vises fram.Sjekk ut de gigantiske nettbrettene Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Er ikke dette mer som en PC med stor trykkfølsom skjerm? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jau, men så er jo et vanlig nettbrett bare en pc med en liten trykkfølsom skjerm.... 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jau, men så er jo et vanlig nettbrett bare en pc med en liten trykkfølsom skjerm.... Jeg antar han mener at PC-delen ikke er inne i skjermen på disse. AtW 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Vel, da har hvertfall artikkelen fryktelig mange feil. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Man får omtrent det samme med vanlig tv + leap motion + gulvmontert stativ med vippefunksjon. Jeg ser for meg nyttige bruksområder, men det på videoen ser bare idiotisk ut. Se nærmere på tekststørrelsen. Er de virkelig så svaksynte? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Skal tilrettelegges for alle typer vet du Simen! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) De har angivelig brukt en uke eller mer på å lære opp de ansatte å bruke disse avanserte "research" verktøyene. Les: åpne en og en tweet på twitter i HUEG font size. SO EFFECTIVE. Liker også hvor bra curse filteret deres er (det skal stå "Embassy"): Endret 8. oktober 2013 av Occi 1 Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 fra video: "Users can check with us to see if their source of news is real or not. we will sift through our information to give you the truth" Fox news, most biased news source. Jeg skjønner ikke hva som er nytt her av teknologi, er ikke datamaskinene dems bare "forstørret tablets"? Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må bli ekstremt belastende for ryggen og skuldre å sitte med henda heva foran seg hele tida. Dette må da bli et ergonomisk mareritt å jobbe på over tid. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det skulle ikke forundre meg om akkurat disse skjermene er FullHD. Dvs 6,3 piksler per centimeter... En mobiltelefon med 4" 16:9 skjerm og samme pikseltetthet ville hatt utrolige 78*140 piksler. 1 Lenke til kommentar
jarsve Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 jeg stoler mere på FOX News en NRK. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kan da umulig være bra for noen å sitte kliss opptil så store skjermen, men tilsynelatende så lav oppløsning (eller har de bare skalert alt til tusen? elementer, tekst og alt er jo bokstaveligtalt GIGANTISKE iforhold til hvor nærme de er skjermene) og det kan da umulig være stort mer effektivt enn en vanlig desktop + skjerm tatt i betraktning at du her ender utrolig nok opp med mindre informasjon på skjermen enn du vanligvis har med en 24" desktopskjerm. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 jeg stoler mere på FOX News en NRK. Greit å ikke like NRK, men dette er å strekke den LANGT. 4 Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Selv om du gir en sjimpanse en pen dress så er den fortsatt bare en sjimpanse i en pen dress. 2 Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 jeg stoler mere på FOX News en NRK. Da er du ikke særlig lur. 1 Lenke til kommentar
RuNNerZ Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ligner veldig på samme system vi leverte for en kunde for ca. 1 år siden. Det er vel igrunn bare en LFD det er montert en ramme med plexiglass og sensorpunkter i hvert hjørne som gjør den "touch" sensitiv. Kobler til PC via USB. Dette er i alle fall teknologi Samsung har hatt en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg