Moskus Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Gjerne hvit, men det er ikke noe krav. Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg er ekstremt fornøyd med disse her http://surround.no/Produkter/H%C3%B8yttalere/Sm%C3%A5h%C3%B8yttalere/Dynavoice/Dynavoice-Magic-FX-4-EX-White-Glossy-PAR---Gr%C3%A5-front-100644-p0000000651.aspx Har dem i svart, og høyttaleren stikker ikke så langt ut men er god lyd i den Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 De så veldig lovende ut, ja. Takk! Skal kikke litt nærmere på dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hvis du går litt opp i pris (gjerne brukt), så er Dali On Wall et alternativ. Jeg ble i hvert fall veldig imponert da jeg hørte de første gang. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Hvis du går litt opp i pris (gjerne brukt), så er Dali On Wall et alternativ. Jeg ble i hvert fall veldig imponert da jeg hørte de første gang. Jeg vurderte Dali sine On Wall, ja. Men tenkte det ble litt overkill for bakhøyttalere. Siden de blir "så synlige" i stua så er WAF viktig, og her er det mer snakk om å ha bakhøyttalere enn å ikke ha det. Jeg tok en sjanse på de Mr. D anbefalte, og de gikk rett hjem uten problemer. De er overraskende diskret. Hvis jeg bygger kino i kjelleren så får vi se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå