Marcelo Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Hei, Har et problem med skjermkortet mitt. Problemer er at jeg har fire kilder koblet til det, 3 skjermer og 1 prosjektor(receiver->prosjektor), men nå når jeg slår på receiver, så for ikke maksinen min kontakt med den. Funket fint for 1 uke siden, men plutselig nå så fungerer det ikke. Nå må jeg restarte maskinen for at den skal ta imot signalet. Jeg har og testet og ta ut kabelen fra de andre skjermene og så koblet til igjen. Men den tar ikke imot signalet før jeg har restartet maskinen. Problemet er rett og slett at skjermkortet ikke tar imot nye signaler før jeg har restartet maskinen. Noen som vett hva årsaken til noe sånt kan være, evt har en løsning på det? specs: i7 sandy bridge, 8 gb ram, 120 gb intel ssd 520 seire. Endret 8. oktober 2013 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Ingen som vett, evt kan guide meg i riktig retning? Har prøvd å google dette, men finner ikke noe info om dette. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Forsøkt å slå på recieveren og prosjektoren før du starter pc'n? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 pc'en står alltids på. Det er det som er problemet. Men fant ut av det. HDMI kontakten på skjermkortet er defekt. Installerte maskinen på nytt og alt fungerer som det skal nå uten den kontakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå