smartphone Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Strek som han hentyder til er jo det samme som visning av dekning i mobildisplayet. Ergo snakker han faktisk om dekning. Les hva jeg skriver. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Btw, her er svar jeg fikk fra Talkmore. Hei. Vår tilgang til LTE-nettet er per i dag begrenset til 6mbit. Dette er noe som mest sannsynlig vil endre seg i løpet av nær fremtid - men vi vet dessverre ikke nøyaktig når enda Endret 9. oktober 2013 av Untouchab1e Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Btw, her er svar jeg fikk fra Talkmore. Aha, så selv Talkmore (som er Telenor eid!) er begrenset i nettet! Interessant. Endret 9. oktober 2013 av Vice Lenke til kommentar
G Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Les hva jeg skriver. Mulig det du skrev var riktig formulert. Ser nå tilbake i tråden, og det nye forumsystemet som klipper eldre påheng er til tider frustrerende. Men, det har jo noen fordeler ved å klippe i lange og gamle haleheng i diskusjonene. Nå er det til tider vanskelig å klippe og lime, som er en nødvendighet av og til om man vil bevare innleggets integritet når det baller på seg. Men, jeg er heldigvis tålmodig sånn sett. Mulig jeg hadde noen kryssninger i leseferdighetene mine som fikk utspille seg her. Beklager. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ja, det går an å blingse. Fint du ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg