Gå til innhold

Bruke D-Link DIR-655 som repeater? Og bedre dekning ute?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den du har tåler ikke vær og vind.. Den er laget for innebruk...

Hva gjorde deg forvirret? :p Du fikk link til utendørs AP'er og repeatere........ :blink::thumbup:

Helt andre navn på dingsene og kompliserte spesifikasjoner og usikkerhet rundt hva jeg trengte. Så ut som man trengte flere forskjellige deler. En slags sender og en slags mottaker og så var det mye snakk om USB? Hodet begynner snart å spinne rundt :D

Lenke til kommentar

Aha sånn ja....:p Da skjønner jeg... ;) Er litt andre løsninger, som f.eks denne...Denne kan du feste ute..

Er litt mere avansert enn vanlig, men skal bare være å sette den opp som AP, så blir det som å koble til en jævlig kraftig antenne til routeren din... ;) Med denne så vi du mest sannsynlig ha bortimot 100% signalstyrke ute i garasjen eller hytta, husker ikke hvem av dem det var som ikke hadde dekning...:p

Lenke til kommentar

Aha sånn ja.... :p Da skjønner jeg... ;) Er litt andre løsninger, som f.eks denne...Denne kan du feste ute..

Er litt mere avansert enn vanlig, men skal bare være å sette den opp som AP, så blir det som å koble til en jævlig kraftig antenne til routeren din... ;) Med denne så vi du mest sannsynlig ha bortimot 100% signalstyrke ute i garasjen eller hytta, husker ikke hvem av dem det var som ikke hadde dekning... :p

Skal denne stå ute på veggen eller noe den da? Og skal den kobles til med en vanlig nettverskabel fra routeren på en av LAN-portene?

Litt forvirrende beskrivelser på den der. For det finnes to forskjellige på siden. En Solo51 og en Solo51 ext. Den ene skal ha innebygd 14dbi antenne den andre må man koble til en antenne på. Men på produktbeskrivelsen på begge står det "Integrated 14dBi Antenna"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...