Jon-d Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Lurer bare på om noen kan tipse meg om en butikk i Oslo hvor jeg kan kjøpe goop. Er irriterende å måtte betale kr. 100+ i porto på noe som ikke koster så mye en gang! Jon Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Du kan jo fks. stikke innom Datakjeden (tidl. komplett). Har goop her i Tønsberg ihvertfall. Lenke til kommentar
hart Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 om du betaler med visa sparer du masse i porto og oppkrav.. Lenke til kommentar
kenthaman Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 digital impuls selger goop på møllergata 9:D www.digitalimpuls.no Lenke til kommentar
JonV Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Eller Besøk 3DFXCool.no de har en liten butikk i "lagret" sitt Vært der flere ganger bare litt kjipt for man kommer skjeldent ut med bare den "enne" tingen man skal ha GLOBALCOOL AS Ryensvingen 15 0680 Oslo Ps det er i tredje etasje KJIPT merket Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Takker og bukker. Da tror jeg at jeg skal få til dette... Jon Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Eller Besøk 3DFXCool.no de har en liten butikk i "lagret" sitt Vært der flere ganger bare litt kjipt for man kommer skjeldent ut med bare den "enne" tingen man skal ha GLOBALCOOL AS Ryensvingen 15 0680 Oslo Ps det er i tredje etasje KJIPT merket KJIPT merke? De selger da Artic Silver 3 på web, så hvorfor ikke i butikken også. Dette er jo en av de bedre kjølepastaene. Hvilket merke var det som du referer til? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Eller Besøk 3DFXCool.no de har en liten butikk i "lagret" sitt Vært der flere ganger bare litt kjipt for man kommer skjeldent ut med bare den "enne" tingen man skal ha GLOBALCOOL AS Ryensvingen 15 0680 Oslo Ps det er i tredje etasje KJIPT merket KJIPT merke? De selger da Artic Silver 3 på web, så hvorfor ikke i butikken også. Dette er jo en av de bedre kjølepastaene. Hvilket merke var det som du referer til? *ler* Du må lære deg å lese Han mente at etasjen var kjipt merket (av typen STORT SKILT MED GLOBALCOOL). Med på notene? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Stemmer det ja. De har et STORT skilt på endeveggen av bygget men ingen merker inne i bygget før du kommer opp i 3 etasje da det er noen Bittesmå klistre merker på døra Hey paserte 1000 poster jo Lenke til kommentar
hart Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Komplett i oslo sentrum har AS3 i butikken... Etter det jeg har sett med mine egne øyne... Hvorfor ikke gå dit å stå 40 minutter i kø... :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå