Øystein.F. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Men Kingdom Hearts viser sin alder på meir enn én måte. Anmeldelse: Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Litt språklig plukk: Jeg ser at du har brukt både Goofy og Langbein for å beskrive samme figur. Er dette med vilje eller er det bare et hendelig uhell? 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Gleder meg så vilt til Kingdom Hearts 3 kommer.. Er så lei bærbare KH-spill nå! Lenke til kommentar
Iseliljah Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Akkurat det at du aldri får beskjed om hvor du skal gå irriterer vettet av meg nå når jeg spiller gjennom det igjen. Soser rundt i en halvtime før jeg finner stedet jeg skal til. Men ellers er det mye kos og nostalgi å spille gjennom det igjen. Jeg hadde Chain of Memories på GBA og 358/2 Days på DS, men ble aldri helt ferdig med noen av dem. Forhåpentligvis kommer jeg meg gjennom storyen på begge denne gangen. Uten tvil en flott HD remake. Ser frem til hva Square gjør med Final Fantasy X remaken også. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Litt språklig plukk: Jeg ser at du har brukt både Goofy og Langbein for å beskrive samme figur. Er dette med vilje eller er det bare et hendelig uhell? Nynorsk 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Litt språklig plukk: Jeg ser at du har brukt både Goofy og Langbein for å beskrive samme figur. Er dette med vilje eller er det bare et hendelig uhell? Nynorsk Svorsk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå