Antihero Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg kjøpte et MegaWorks 550. En måned senere sluttet den ene satelitten å fungere. Jeg prøvde en annen satelitt i samme inngang og da sluttet den også å fungere. Er litt pes å sende inn 18kg sub og utstyr så jeg gruet meg litt til å reklamre. Ringte Creative og forklarte saken. Ble bedt om å sende inn "proof of purchase" og så skulle de sende et nytt sett til meg kostnadsfritt levert på døren. Jeg sakset ut fakturaen fra komplett og la den ved som jpg-vedlegg i en e-mail. 2 uker senere ringte det på døra og da var det et helt nytt MegaWorks som ankom. Pakket det opp og det fungerte utmerket, faktisk litt mindre sus enn de gamle. Dagen etter ringer det på døra og da får jeg en ny pakke fra Creative. Det viste seg å være 2 satelitter. Da har jeg hvertfall noen i reserve tenkte jeg. En uke etterpå ca, får jeg 2 ubesvarte anrop fra Irland både på mobil og hustlf. En ny email venter også. Det er Creative Support som lurer på om jeg har fått det jeg skal. Fantastisk service. Slapp å sende inn de gamle også. Har aldri vært borti mer imøtekommende og rask service. Two thumbs up for Creative Support Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 WOW! så enkelt kan man kommentere dette, din heldiggris! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 WOW! så enkelt kan man kommentere dette, din heldiggris! Han var faktisk ikke noe særskilt heldig. Creative har glimrende service. Hadde problemer med mitt creative 5.1 5300 sett. Fikk beskjed om å sende inn kopi av kvitering via faks/mail/post, og så skulle de sende nytt annlegg umiddelbart. Servicen til Creative er en drøm for oss brukere. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Bedre å ta det direkte til creative enn webbutikken altså :o Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Bedre å ta det direkte til creative enn webbutikken altså :o I det fleste tilfeller, JA Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kameraten min sendte KUN mail om at hans creative anlegg var ødelagt, så fikk han 2 stk i posten Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 skal prøve å sende mail til de om at "sound blaster audigy 2" kortet "mitt" er defekt, kanskje de sender meg et slikt kort Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 skal prøve å sende mail til de om at "sound blaster audigy 2" kortet "mitt" er defekt, kanskje de sender meg et slikt kort Synes det er teit jeg. Det ødelegger bare for de som faktisk trenger denne servicen nå folk utnytter det på den måten Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 skal prøve å sende mail til de om at "sound blaster audigy 2" kortet "mitt" er defekt, kanskje de sender meg et slikt kort Da kommer du bare til å ødelegge for de som faktisk har defekte varer.. Bedre å være ærlig, å bruke den fine servicen når du faktisk trenger den! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 skal prøve å sende mail til de om at "sound blaster audigy 2" kortet "mitt" er defekt, kanskje de sender meg et slikt kort Dette er det som ødlegger for seriøse kunder,dessuten må du ha kvittering Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Skjønner i ettertid at det ville vært mer riktig å bruke enn istedenfor en :-) i det tilfellet, sånn at ironien min kom bedre fram :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå