Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bruke samme klær ofte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk ned en del i vekt og da måtte jeg gå med samme bukse på jobb en god periode, og da var det ingen som sa noe. Tok meg rett og slett ikke bryet med å kjøpe nye bukser. Bytta jo overdel hver dag, og så lenge man gjør det så er det ikke noe big deal føler jeg. Men jeg tenkte en del på dette, men skal sies at jeg føler dette er mye mer et videregående problem enn noe man møter i jobb og ellers i voksenlivet.

 

Nå har jeg 3 jeans, 1 par chinos og noen joggebukser til hjemmebruk. Har vel sikkert 20 forskjellige tskjorter, hvor 4 av dem er for trening, og 4 par sko. Har også 3 vhalser og 2 hettegensere såvidt jeg huskeer.

 

Jeans vasker jeg maks en gang i måneden da det er bukser med stretch i som blir ødelagt hvis man vasker for ofte, i tillegg blir passformen helt fucka. (Diesel bukser) Har et par nudies og som jeg har vaska 4 ganger på 3 år, og de er helt fantastiske rett og slett. Stoffet er som silke omtrent, og den buksa holder seg knallbra. Det er verdt å tenke på at bukser faktisk blir ødelagt hvis du vasker de for ofte, og bukser til 2000 kroner vil man ikke ødelegge. Da er det bedre å passe på at man ikke kaster kaffe på buksa i tide og utide ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...