1245112654122755325882462 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeans og? Jeans også ja Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeans vaskar eg nesten ikkje. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Legger den her jeg: http://www.geekosystem.com/guy-wears-jeans-for-15-months/ Kan bruke samme bukse 2-5 dager på rad, med mindre den blir skitten. Og ellers skifter jeg t-shorte hver dag (som regel), men kan bruke samme skjorte (med knapper, som jeg bruker åpen over t-shorta) mellom 1 og 3 dager. Har fått ett par kommentarer, men jeg gir faan. Så lenge jeg ikke svetter eller blir skitten kan jeg fint bruke samme antrekk neste dag. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeans vaskar eg nesten ikkje. Jeg gjør det på rein rutine egentlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 En skal ikke vaske jeans ofte visstnok. Ei heller kan jeg skjønne at det er nødvendig å vaske dem så ofte. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har tenkt mye på dette selv i det siste. Prøver å variere men siden jeg vasker klær så ofte så kan det bli litt gjentakelser. Håper seff at ingen legger merke til det. Men hvis jeg elsker ett plagg, f.eks en genser jeg er veldig glad i nå. Så kjøper jeg flere, men i forskjellige farger. Flere av mine jeans ble kjøpt "ferdig slitt" men kan jo hende noen tror de er hønngamle. Egentlig burde man vel ikke bry seg så mye om dette så lenge klærne er rene og man vasker seg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Bruker samme bukse over flere dager, mens overkroppen bruker jeg samme skjorte/genser maks to dager på rad. Har t-skjorte under som jeg bytter dalig. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 T-skjorter er det viktig å ha mange av (jeg anbefaler minst 7, som er en pr dag (selv har jeg minst 20 lol) men sørg for at de er ganske nye). T-skjorter er det viktig å skifte ut ofte så de ikke blir nuppete og blasse i fargene. Bukser er ikke så viktig å ha mange av (for lets face it: alle ser like ut uansett) men det er viktig at de ser fine ut. Desuten holder de i evigheter. Når der gjelder ute-gensere har jeg bare 3 + noen casual. Gensere bør også være litt nye. Gamle klær kan du levere til frelsesarmeen. De setter veldig stor pris på å motta klær. Lykke til Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Utskiftningsrutine : T-skjorter: Maks 1 dag med mindre jeg er hjemme alene, skifter også hvis jeg blir svett iløpet av dagen og skal ut blant folk igjen. Boksere: Vær dag. Sokker: Vær dag. Bukse: Maks 2 dager på rad. Etter jeg begynt på privatskole føler jeg det er mye mer press på og se bra ut enn før. Og jeg er ute blant folk i byen vær dag (Oslo). Da jeg startet hadde jeg 2 jeans og utallige joggebukser. Nå har jeg 7 par jeans og skulle gjerne hatt fler. Men så lenge du skifter ut plagg på overkroppen skal folk være beviste på å se etter om du bruker de samme om igjen. Med mindre du har noe som skiller seg skikkelig ut! Du burde minste ha 7-10 t-skjorter har ikke noe å si om det er logo or what not på dem. Folk som henger seg opp i slike ting er retards med mindre det er OBEY da skal alle få lov til å klage. Ha minst 2 hoodies også. Med 5 bukser, 10 + t-skjorter, 2 hoodies og 3-5 gensere klarer du deg fint i par tre måneder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ha minst 2 hoodies også. Med 5 bukser, 10 + t-skjorter, 2 hoodies og 3-5 gensere klarer du deg fint i par tre måneder. Kva skjer etterpå? 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Kva skjer etterpå? Du brenner alle klærne dine og går naken. Du kjøper nye klær? Folk blir vandt til klærne dine? Du tar deg en bolle og holder kjeft. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Du må altså skifte ut garderoben kvar tredje månad? Høyrest dyrt ut. 6 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Høres ut som både en økonomisk og økologisk tragedie. 2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Du må altså skifte ut garderoben kvar tredje månad? Høyrest dyrt ut. At du er administrator sier litt om det forumet her. Håper ærlig talt du ikke leker like dum til vanlig. 2 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 At du er administrator sier litt om det forumet her. Håper ærlig talt du ikke leker like dum til vanlig. Håh! Du er dum du R3pulsive! Det må ha betydd at du skifter garderoben hver tredje måned, fordi du sa at ti t-skjorter holder for en måned, og du sa også at du skifter hver dag. Du er en miljøsynder. Fy seg! 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg bruker vell mellom 5-1000 på klær hver måned, det er dog ikke så mye mer prosentanvis enn det mange andre gjør i forhold til inntekten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 At du er administrator sier litt om det forumet her. Håper ærlig talt du ikke leker like dum til vanlig. Eg forstår ikkje heilt kvifor du blir så sint. Eg spurte berre eit heilt enkelt spørsmål, som du valgte å svare på med eit personangrep. 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har vel vasket og brukt UKE-genseren min hver dag i 2 uker nå Men til normalt har jeg en tendes til å bruke t-skjorter 2-3 dager i strekk, avhengig av om jeg har planer om å treffe andre, bukser kan jeg bruke alt for lenge, eneste som byttes hver dag er sokker, boksere byttes gjerne oftere. Ikke dusjer jeg hver dag heller. Folk er generelt litt for renslige Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Prøver å unngå å vaske jeans for å bevare formen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå