torbjornen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Dekning var visst ikkje dekning likevel. No har Post og teletilsynet bestemt seg for å gje Telenor rekordbot for at dei struper datahastigheita for kundar i One Call, Network Norway osv. Dermed får ein stadfesta det One Call abonnentar har merka for lenge sidan - hastigheita med One Call på Telenornett er dårlegare enn med Telenor. Endret 8. oktober 2013 av torbjornen Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Dekning var visst ikkje dekning likevel. No har Post og teletilsynet bestemt seg for å gje Telenor rekordbot for at dei struper datahastigheita for kundar i One Call, Network Norway osv. Dermed får ein stadfesta det One Call abonnentar har merka for lenge sidan - hastigheita med One Call på Telenornett er dårlegare enn med Telenor. Slik jeg forstår det er dekning dekning. Det du snakker om hastighet, er vel ikke dekning? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 De var visst ikke like bra likevel. Har ikke OneCall visst om dette? Onecall måtte da kunne måle om deres kunder fikk det samme som Telenors kunder? Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 De var visst ikke like bra likevel. Har ikke OneCall visst om dette? Onecall måtte da kunne måle om deres kunder fikk det samme som Telenors kunder? Jeg er enig i at det virker litt rart at ikke One Call har visst at det har vært redusert hastighet på One Calls linjer. Jeg stusser også på dette. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) One Call har selvfølgelig visst om dette, og "like bra" har også vært oppe til diskusjon. Les denne. One Call (ved Network Norway) har fått tilbud om å kjøpe høyere hastighet mot å betale et hastighetstillegg. De har foreløpig ikke ønsket å inngå avtale om å kjøpe høyere hastigheter. Network Norway og One Call kan altså få tilgang til de hastigheter som er mulig å oppnå i Telenors mobilnett (også 4G-hastigheter), men de har så langt ikke vært villige til å betale for dette. Endret 8. oktober 2013 av Nik0 Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 One Call har selvfølgelig visst om dette, og "like bra" har også vært oppe til diskusjon. Les denne. One Call (ved Network Norway) har fått tilbud om å kjøpe høyere hastighet mot å betale et hastighetstillegg. De har foreløpig ikke ønsket å inngå avtale om å kjøpe høyere hastigheter. Network Norway og One Call kan altså få tilgang til de hastigheter som er mulig å oppnå i Telenors mobilnett (også 4G-hastigheter), men de har så langt ikke vært villige til å betale for dette. Skal man tro på alt som står på trykk? Det du viser til er Telenors påstand, altså ikke nødvendigvis sannheten. Telenor svarer noe annet til PTT. Iflg pålegget fra PTT har Telenor sagt at det "ønsker å innføre en prisstruktur som differensierer på hastighet" altså ikke at det finnes en slik prisstruktur i dag. Det står på s 10 i pålegget: http://mb.cision.com/Public/2704/9476685/af479c4e25a5de44.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå