MohWarfighter Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei. Ville bare lage en tråd der folk kan dele sine meninger om hvilket COD spill som er best. Mitt er MW2 Lenke til kommentar
Provoked Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Begge Black ops spillene er mine favoritter. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Ja de er gode. Jeg synes infinity ward lager bedre mp men zombies er råkult. Lenke til kommentar
Provoked Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Har faktisk aldri vært noe stor fan av Zobie modsa. Om du skulle velge et favoritt-våpen fra CoD, hva ville det vært? Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 MP5 garantert ;P Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) CoD 4 > MW2 > BO2 > MW3 > BO CoD4: Realistiske kart 3x Frag og Juggernaut er det eneste som er oksemøkk i multiplayer Når jeg starter spillet forstår jeg hvor baklengs utviklinger har gått: Karaktermodellene var SVÆRT detaljerte i CoD4 -- men miljøet var planert og firkantet. Men selv om kartene var firkantet var de realistiske: På mange kart kunne du se over 100 meter. Det var plass til to biler i bredden i gatene. MW2: Kartene bærer preg av å ha blitt noe manipulert og oppleves urealistiske. Infinite rocket launcher var bare helt hull i hodet. Sleight of Hand Pro må brukes på alle klasser. Det er ofte ikke plass til to biler i bredden av veier. Sniperene er irriterende, men det går i det minste an å bruke dem. BO2: Kartene er for små og det ser ut som om de er bygget av roboter gjennom bruk av algoritmer, med tetris-blokker -- og bare justert litt av mennesker, som plasserer et stort objekt eller gjerde mellom ALLE døråpninger og vinduer som er 10 meter fra hverandre, men Pick 10 var fantastisk. Lyddemperene er kraftigere enn noen sinne, og quickdraw er fremdeles obligatorisk -- spesielt fordi kartene er så små og enkelte våpen alt for presise (M8 og FAL). Snipere er ubrukelige med mindre du bruker dem som shotguns. MW3: Kartene er dårlige fordi de er laget av skolebarn to uker før spillets lansering. Våpenbalansen er tam og dårlig: ACR > G36C = AK47 > CM901 Nuke er bare teit. Det er bare plass til én bil i bredden av veiene, og mange kjøretøy befinner seg på steder de ikke kunne kommet til naturlig bare fordi utviklerene plasserte objekter på tilfeldige steder for å blokkere synsfelt. BO1: Attack of the clones. Alle våpen kommer i par av to: Jeg tipper at det var meningen at det skulle brukes forskjellige våpen av to faksjoner hvor hver faksjon hadde identiske våpen med forskjellige skins, og at de ikke fikk tid til å forandre alle våpen. Mange av våpenene er faktisk blåkopier av CoD4 sine våpen med minimale forandringer og nye skins. Kartene er laget ved at skolebarn kaster lego og gjørme på pulter og 3d-scannes. Sniper-klassen var totalt ubrukelig. Jeg har ingen forhold til WaW selv om jeg spilte det en hel del -- men det ville ikke vært sist på listen. Endret 7. oktober 2013 av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Går det virkelig an å mene at Black Ops og MW3 er bedre enn CoD4? 7 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 CoD 1, CoD 2 og CoD 4. /thread. 5 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 CoD: UO, CoD 2, CoD 1, CoD 4 - resten er vel, skjit. 2 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Red Frostraven oppsummerte alt veldig bra, selv om jeg setter CoD4 - MW2 - CoD 2. Siden jeg spiller på konsoll mener jeg alle spill etter MW2 er helt elendige og på grensen til uspillbare grunnet tidenes verste nettkode. Bring on ghosts, med deddis på konsoll. Får håpe de endelig har brukt litt tid på kartene denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 BO1 - MW2 - BO2 - MW3 Regner ikke med de første CoD-spillene da de virkelig er helt annerledes. Disse stiller derfor på førsteplass i en annen klasse. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 MW2 hadde sikkert vært flott om de hadde lagt til rette for dedikerte servere og et bedre anticheat system. Har prøvd å spille et par runder i senere tid og ender for det meste bare i cheat lobbyer der jeg ikke får forlate før rundet er over og ikke lar meg tabbe ut eller så skifter den navnet på alle våpenklassene osv. Er helt håpløst å prøve å få noen greier runder. Det at de ikke har dedikerte servere har vært til stort bry for meg og venner når vi har prøvd å spille ilag. Selv med åpent nat og en masse åpnede porter har jeg fortsatt ikke klart å koble til enkelte personer mens andre kobler til uten problemer. Cod 4 er artig, men jeg klarer ikke å venne meg til lyden og det ødelegger mye av opplevelsen. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 BO1 - MW2 - BO2 - MW3 Regner ikke med de første CoD-spillene da de virkelig er helt annerledes. Disse stiller derfor på førsteplass i en annen klasse. Er de siste CoD-spillene som ikke burde regnes med da de er helt annerledes. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Helt enig med deg, men virket som om OP mente serien av spill etter CoD 4 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har egentlig bare spilt m2 og bo1, sååå, av dem 2 så er det mw2. Hater eller liker ikke pure fps spill lenger, kommer nok aldri til å spille Cod igjen. Er det noe fps spill jeg skal spille så må det bli bf4. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Strengt tatt er det bare to spill i hele serien. Vi har de gamle som fokuserer på single-player, og de nye som fokuserer på multiplayer. Det er den eneste forskjellen på dem. Alle spillene er jo dønn like. At noen kan bli helt ekstatiske for å få betale 400kr for noen nye brett og et nytt navn på coveret skjønner jeg rett og slett ikke. 3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Garantert Call Of Duty Modern Warfare sammen med Call Of Duty 2 på andreplass Dem 2 har jeg brukt mest tid på! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå