Gå til innhold

Xbox 360,w8, statisk IP og port forwarding problemer!

daruu

Anbefalte innlegg

Hei.

Sliter med å få dette til å funke her...

Har en bærbar pc med windows 8 64bit, denne er koblet til router via trådløst nettverk.

Xbox 360'n min er koblet via LAN porten på denne pc'n.

Dette fungerer forsåvidt, man får koblet til nett, men iogmed at portene man trenger ikke er åpne så får man ikke spilt online.

Hvis man derimot setter på statisk ip på det trådløse nettet, også åpner man portene,da får man bare feilkode og ingen nettilgang på xbox 360'n når man kobler til den. (Den får ikke engang IP adresse, og ja jeg har prøvd å sette opp den manuelt, det hjelper ikke!)

Har sett at med ICS så kan man ikke ha statisk IP, men det ser ikke ut til å funke med nettverksbro heller?Noen som har en løsning? Er veldig irriterende det her....

Takknemlig for svar!

Edit: Kanskje denne burde ligge i xbox underforumet istedet?

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Sliter med å få dette til å funke her...

Har en bærbar pc med windows 8 64bit, denne er koblet til router via trådløst nettverk.

Xbox 360'n min er koblet via LAN porten på denne pc'n.

Dette fungerer forsåvidt, man får koblet til nett, men iogmed at portene man trenger ikke er åpne så får man ikke spilt online.

Hvis man derimot setter på statisk ip på det trådløse nettet, også åpner man portene,da får man bare feilkode og ingen nettilgang på xbox 360'n når man kobler til den. (Den får ikke engang IP adresse, og ja jeg har prøvd å sette opp den manuelt, det hjelper ikke!)

Har sett at med ICS så kan man ikke ha statisk IP, men det ser ikke ut til å funke med nettverksbro heller?Noen som har en løsning? Er veldig irriterende det her....

Takknemlig for svar!

Edit: Kanskje denne burde ligge i xbox underforumet istedet?

Prøv å koble xboxen til routeren ikke pcen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...