Delvis Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Har lenge hatt lyst å få meg et akvarium. Men tror ikke jeg har passende sted å ha det. Lyse vegger er vel ubrukelig for akvarium regner jeg med? Bare lyse vegger her. Ps. Nå vet jeg ikke om dette er rette kategori for akavrier. Sorry hvis jeg er litt på aveie her. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvorfor skulle lyse vegger være ett problem? Er forresten vanlig å ha en bakgrunn på akvariet, sånn at man ikke ser veggen bak... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Du får akvarium i alle mulige størrelser, og velger du innhold med omhu er det ikke noe problem å finne et som passer. Lyse vegger er ikke noe problem, for du får både innvendige ut utvendige bakgrunner. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Mange liter er akvariumene ders på Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Har lenge hatt lyst å få meg et akvarium. Men tror ikke jeg har passende sted å ha det. Lyse vegger er vel ubrukelig for akvarium regner jeg med? Bare lyse vegger her. Ps. Nå vet jeg ikke om dette er rette kategori for akavrier. Sorry hvis jeg er litt på aveie her. Lyse vegger skal ikke være et problem. Du kan skaffe egne bakgrunner i akvariumet . Men må være ærlig: mye arbeid med det Jeg fikk det til en stund, men så måtte jeg gi opp hele saken huttetu Endret 21. februar 2016 av heartlife Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg gir fiskene mine mat hver dag og fyller på vann en skjelden gang, resten er frivillig Må luke en gang i blandt også da, men det er ikke så ofte, Så det spørs jo hvordan man legger det opp selv. Er forresten ingen alger eller bæsj eller annet rusk, det holder seg rent av seg selv Lenke til kommentar
Gunni 85 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg gir fiskene mine mat hver dag og fyller på vann en skjelden gang, resten er frivillig Må luke en gang i blandt også da, men det er ikke så ofte, Så det spørs jo hvordan man legger det opp selv. Er forresten ingen alger eller bæsj eller annet rusk, det holder seg rent av seg selv Det er meget viktig å bytte ut vannet ofte, og det er også viktig å mate fiskene på visse tider av dagen og kvelden, gjerne to ganger - 1 time før de eller du skal evt. legge deg eller slå av lyset.. Lys er også meget viktig for fiskene.. sammen med planer som alle bure ha i et akvarium.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Hører man skal bytte ofte ja, men fiskene trives, vannkvaliteten er god, fiskene dør aldri og plantene vokser som bare der. Ser ingen grunn til å bytte vann til stadighet... Lenke til kommentar
Gunni 85 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Har lenge hatt lyst å få meg et akvarium. Men tror ikke jeg har passende sted å ha det. Lyse vegger er vel ubrukelig for akvarium regner jeg med? Bare lyse vegger her. Ps. Nå vet jeg ikke om dette er rette kategori for akavrier. Sorry hvis jeg er litt på aveie her. Du kan enkelt finne ut av åssen type belysning du burde ha å et akvarium på mange LED nett butikker, gjerne på bloggen dems.. eller så burde de som selger et akvarium, om det skulle være på finn.no eller andre nettsider gi deg den infoen du trenger for å kunne sette opp et akvarium... jeg fikk mange gode svar når jeg spurte folk rundt omkring her på dette forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå