Gå til innhold

Chieftec tastatur/mus erfaringer

Anbefalte innlegg

Bestilt deler til ny PC for 3 uker siden, der jeg valgte Chieftec trådløst tastatur/mus. Etter 2 ukers bruk av disse begynner nå musen og tastaturet å oppføre seg rart. Musepekeren har vanskelig for å gå mot høyre, samtidig har PC'en vanskelig for å registrere trykk som er gjort på tastaturet, spesielt kombinasjoner som ctrl+c, ctrl+c, etc.

Har prøvd begge på en annen PC, samme problemet gjelder der. Batteriene er nye, men har prøvd med andre for å få bekreftet at det ikke er disse som er problemet.

Har også åpnet musen, og beveget følerene (som kula er i kontakt med) manuelt, det kan tyde på at mekanikken her ikke er helt som den skal - bevegelse av disse følerene blir ikke alltid registrert.

Andre som har lignende erfaringer med Chiftec trådløst tastatur/mus ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har hatt samme tastatur og mus. Bare noe dritt, etter 3 ukers bruk begynte det å pipe når eg holdt for mange knapper inne[ctrl+Shift+W osv.] og mus hang seg hele tiden. Eg fekk dettte som en premie på lan så eg fekk ingen garantisak på det.

Så eg tok de med meg på lan og spilte cs. Da laget mitt tapte, hoppet eg på tastaturet og slengte musa i vegen :D Det var kult det :D

Nå har eg gitt om trådløst fordi det e noge dritt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...