Gjest medlem-141789 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Her kan brukere på forumet komme med sine visdomsord. Ikkje noko i vegen med noko humor Eg kan starte: Ofte er det faktisk dei som kan sei at man ikkje veit, som faktisk veit mest. Den uvitande veit som regel ikkje at han er uviten. Og den som veit at han ikkje veit, er nærmest å vite alt, for det er basisen for all kunnskap. (Reformulering av Sokrates sine ord) Endret 7. oktober 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Si meg, er du tilfeldigvis herfra: http://td.lightweb.no ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Si meg, er du tilfeldigvis herfra: http://td.lightweb.no ? Nei, har aldri hørt om plassen. Er du lokal? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Nei, har aldri hørt om plassen. Er du lokal? På ingen måte, bare jeg som assosierte og tok noen forhastede konklusjoner. Favvovisdomsord: "Ohhh, great warrior. Wars not make one great" (Yoda 1980) Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 På ingen måte, bare jeg som assosierte og tok noen forhastede konklusjoner. Du trenger ikkje å være sjenert her. Du må jo nesten være der i fra ellers kunne du jo ikkje tru at eg var lokal der. Det passa jo svært godt på deg etter det du skreiv i helse forumet. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 "Gjør mot andre som du vil at de gjør mot deg, bare hardere!" "...like velkommen som en fis i en kjeledress" "What about a tall glass of I don't give a fuck!"" "Døm dem ikke for hva de tror på, men for hva troen får dem til å gjøre!" (Visdoms ord fra min farfar...) "Plages du av andre, se en annen vei.." Lenke til kommentar
Spider Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 “I believe that there is an equality to all humanity: We all suck.” - Bill Hicks Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det er kun éin gong eg har tatt feil. Det var den gongen eg trudde eg hadde feil. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Den var faktisk ganske god Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 "Punctuality is for people with nothing better to do." Harry Dresden 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 "I only fail to keep my self human." - meg, og sikkert 1000 andre. "Balance is the key to life." - meg, og sikkert 3 millioner andre. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ingenting er mer verdt enn dagen i dag. Fritt oversatt Goethe. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jeg er vis, du er en fis. Ingenting er mer verdt enn dagen i dag. Fritt oversatt Goethe. Kun nå eksisterer. Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) You can't hurt me, 'cause I am not me. - Funnet på av meg, akkurat nå . Men har inspirasjoner utenfor meg. Liker denne: "Jeg hadde ingen problemer, før jeg begynte å tenke." - Også fra "meg"/"alle". Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Det er bedreå feile, enn å aldri ha prøvd. Fordi den som feiler er rikare enn om han ikkje gjorde noko som helst, han har i det minste lært. Endret 30. oktober 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Den som feiler, enn å aldri ha prøvd. Den som feiler er rikare enn om han ikkje gjorde noko som helst, fordi har han i det minste lært.Derfor kan man ikke feile. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Liker denne “Beneath this mask there is an idea... and ideas are bulletproof.” Ikke min, men fortsatt veldig bra Tatt fra filmen V for Vendetta for de som ikke vet det. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Happiness is only real when shared - Christopher McCandless Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det eneste dumme spørsmålet er det som ikke blir stilt. Man lærer så lenge man lever. -og lever så lenge man lærer. Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Our scientific power has outran our spiritual power, we have guided missles and misguided men. - Martin Luther King Jr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå