midgard Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Windowsxp-plata mi begynner og bli litt ripete, og jeg lurer på hvordan jeg kan kopiere plata på best mulig måte! Er det bare og ta copy/paste på innholdet og brenne det over på en ny plate eller er det andre ting som må til? Hilsen meg! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Du bør ikke ta copy - paste, da blir den ikke bootbar. I Nero er det ekstremt enkelt, File - Copy CD. Hvis du har noe annet enn Nero så er det sikkert en tilsvarende meny. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Last ned Clone CD på download.com eller Alchohol 120. Vet ikke om det fungerer med Nero, men det er mest sansynelig at det kommer opp en feilmelding elns at CD'n er kopibeskyttet Men Clone CD og Alchohol 120 hopper over brennesperrene og brenner platen som den er.. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei, jeg har tatt copy - paste i nero og det gikk helt fint å boote med den. Det er jo bare å prøve. Lenke til kommentar
Painb Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 http://old.bink.nu/xpbootcd/ om du leser hva det står der, tror jeg du skal klare det. funka for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå