Jaeggen Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 "Pastellfink" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei, Jon Arne. Jeg har stor sans for dine portretter av fugler og ekorn, og de har ett fellestrekk som synes å "gå igjen", - de får fram smilet hos den som ser på bildet :) Som for eksempel dagens bidrag fra deg, - et veldig trivelig og fint bilde av en grønnfink (?) i en artig positur, - det kan se ut som om den står "skolerett" og synger "Og var jeg en sangfugl ... ." ! Jeg ser fram til neste fugle- / dyreportrett ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei, Jon Arne. Jeg har stor sans for dine portretter av fugler og ekorn, og de har ett fellestrekk som synes å "gå igjen", - de får fram smilet hos den som ser på bildet :) Som for eksempel dagens bidrag fra deg, - et veldig trivelig og fint bilde av en grønnfink (?) i en artig positur, - det kan se ut som om den står "skolerett" og synger "Og var jeg en sangfugl ... ." ! Jeg ser fram til neste fugle- / dyreportrett ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei, Albert. Man får synge med det nebbet man har De sier jo "at en god latter forlenger livet ", kanskje så med et smil også - Jon Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg