Rembrandt Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei, Jeg ønsker å utvikle en hjemmeside som skal brukes til å selge produkter på internett. Lurer på om hvordan skal jeg gå fram for å utvikle en sånn hjemmeside og hva må til for å skape en sikker hjemmeside som det er mulig å utføre handelen fra og ha oversikt over logistikk. Ser frem til gode råd. På forhånd takk. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du kan bruke et generelt CMS (WordPress, Joomla, Drupal, e.l.) også legge til en shopping-extension som feks VirtueMart. Eller du kan bruke et shopping-CMS som osCommerce, Zen-Cart e.l. Først og fremst ville jeg satt opp nettstedet etter jeg hadde bestemt meg for løsning. Deretter er det å se på hvilken betalingsløsning du går for. Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ville ikke gjort det fra scratch hvis du ikke vet hva du driver med. Mye sikkerhet, mye rot, mye tull og lite god integrering med plugins og moduler. Wordpress eller Joomla, som beskrevet over, er et godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå