FpsStu Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dette er kanskje litt short notice, men for alle som skal på oslo lan og ikke vet hvor dere skal sitte, så join deres gode forum venner!! Du finner noen av oss på Rad 25 på venstre kolonne på seatmap! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan friste med forum medlemmer som Anders Leipsland og Xell... og deres eneste... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei, sitter på rad 16 sammen med noen venner! Kom og hils på meg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan friste med forum medlemmer som Anders Leipsland og Xell... og deres eneste... Friste? No offense.. :o Lenke til kommentar
ponke Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kan friste med forum medlemmer som Anders Leipsland og Xell... og deres eneste... Friste? No offense.. :o De er snacks de vet du! *tenke seg om* Ehm, ved nærmere ettertanke tror jeg ikke at du frister så mange med de allikevel... hehe Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hoohoo, i dag starter det hele Håper å se flere av dere hw folk der oppe! /me pakker ned pc'en om 5 min Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sånn hvor presis i byen er lanet plassert? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Byen Lillestrøm vel Ligger akuratt der du kommer inn til lillestrøm fra Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå