niloy Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Hallo. Jeg trenger et nettbrett snart og valget står mellom nye Nexus 7 og nye ipad mini. Problemet er at specs til ipad lmini har ikke kommet ut en enda, og at det er tilbud på Nexus 7. Burd jeg vente til neste uke? Hva er ryktene om specs til nye ipad mini? Får denne retinaskjerm? mine bruksområder er veldig standard, spill surfring video. 5+ timer batteritid video avspilling er noe jeg ønsker for korte reiser. Ios eller Android har ikke noe å si. Hva ville du ha gjort i min situasjon? skriver fra tlf, sry for skrivefeil! edit: når tror dere også at ipad mini 2 lanseres? Endret 7. oktober 2013 av Aatrox Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nexus 7 har 1920x1200 skjerm (om du ser på 2nd generasjonen). Bedre oppløsning enn det trenger du absolutt ikke. Er det hovedsaklig Spill \ Surifng, så er vel muligens iPad best, da det sannsynligvis er større spillutvalg på iOS enn på Android. iOS enheter er også helt overlegen på standby enn hva android er. Med android derimot så har du litt flere muligheter om du vil trikse litt på utseende osv, eller bare bruke enheten til noe mer enn kunn spill\surf\film. Har forøvrig både ipad og nexus 7. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå