Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows utforsker har sluttet og fungere!

Anbefalte innlegg

Heisann. Hver gang jeg avslutter (noen ganger da jeg starter) et spill så går startmenyen berserk! Samt at vinduet autominimerer seg forstørrer seg og flytter på seg. Trykker jeg på startmenyen så får jeg en fin feilmelding om at Windows utforsker har sluttet og fungere.

Jeg sitter på W7, har prøvd å slette registeret med CCleaner uten hell. Noen andre forslag? Har skjekket google for dette men er jo så sinnsykt mange forskjellige "Win utforsker har sluttet og fungere" feil ute på nettet.

Halp maj!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det enkleste er å forsøke en gjenoppretting. Gå tilbake til en dato som du med visshet husker at den fungerte, eller du kan sette den tilbake 14 dager feks.

Det første man kan tenke over- er om man har installert noe nylig som kan være årsaken?

Gå til kontrollpanel og velg handlingssenter. Velg der noen verktøy for å se om det finner feil ved et søk av maskinen.
Om søket ikke finner noe, så kan du velge gjenoppretting rett ned til høyre i dette bildet.

BmOnline

Lenke til kommentar

Hadde igjen 25 gb på ssd-en så har fjernet kjempemasse spill etc som jeg ikke har rørt på kjempelenge. Feilen starta da jeg installerte BF4 Beta, etter at jeg hadde gjort det så begynte utforskeren å klikke, ikke bare på bf men også på alle andre spill jeg spilte. Nå har det sluttet helt. Merker at hvis jeg kjører spotify samtidlig som bf4 så får jeg feilen igjen, men er stilt ellers. Nå har jeg 180 gb ledig på ssd aswell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...