EvilSeagull Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Vel det var egentlig bare det jeg lurte på Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Vel det var egentlig bare det jeg lurte på Unødvendig og litt kostbart Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Unødvendig og litt kostbart Jeg tror ikke de som tar piercing i nippelen er helt enig med deg Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Skal ikke si dette 100 % sikkert, men jeg kan nesten tenke meg at frisører, tatovører og piercingartister (er det, det de kalles?) ikke har lov til å sette lokalbedøvelse ved hjelp av sprøyter. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Hva er pointet med nippel piercing om en er redd for litt smerte? Og som han over sa, en må ha utdannelse for å få lov til å gi noen "sterke" bedøvelser. Endret 7. oktober 2013 av MrLuni Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Skal ikke si dette 100 % sikkert, men jeg kan nesten tenke meg at frisører, tatovører og piercingartister (er det, det de kalles?) ikke har lov til å sette lokalbedøvelse ved hjelp av sprøyter. Jeg vet at sykepleiere bare trenger et kurs for å bruke sprøyter men det er sikkert noe i det du sier Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Hva er pointet med nippel piercing om en er redd for litt smerte?Høres ikke uten videre behagelig ut å få en sprøytespiss i nippelen heller. Jeg vet at sykepleiere bare trenger et kurs for å bruke sprøyter men det er sikkert noe i det du sier Sykepleiere kan sette sprøyter som følge av utdannelsen sin. Det er ikke "bare" et kurs. Hadde det bare vært et kurs kunne jo hjelpepleiere også satt sprøyter - noe de ikke kan. Endret 7. oktober 2013 av Star Fox 2 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Hva er pointet med nippel piercing om en er redd for litt smerte? å se kul ut Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Høres ikke uten videre behagelig ut å få en sprøytespiss i nippelen heller. Det tenkte jeg ikke på lol Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ser sikkert jævli kult ut når en pingle som ikke tåler smerte hekter fast genseren i piercingen Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Ser sikkert jævli kult ut når en pingle som ikke tåler smerte hekter fast genseren i piercingen Off ikke si det engang Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har ikke satt hull noen andre steder på kroppen enn i øret selv, men jeg har ikke inntrykket av at det er veldig vondt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hva er vitsen? Det er såpass fort over at det ikke er noe poeng. Det er snakk om noen få sekunders smerte. Har ingen piercinger selv, men har fått fire stifter i hodebunnen etter en ulykke. Legen sa jeg kunne få bedøvelse hvis jeg ville, men at han ikke helt så vitsen da det ville være over så fort. Valgte å gjøre det uten bedøvelse, og selv om det var vondt, så var det over på under 2 minutter. En eventuell bedøvelse ville sittet i mye lenger. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Høres ikke uten videre behagelig ut å få en sprøytespiss i nippelen heller. Sykepleiere kan sette sprøyter som følge av utdannelsen sin. Det er ikke "bare" et kurs. Hadde det bare vært et kurs kunne jo hjelpepleiere også satt sprøyter - noe de ikke kan. Moren min er hjelpepleier på et gamlehjem, og setter sprøyter i hytt og pine. Er riktignok noen år siden hun utdannet seg. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Moren min er hjelpepleier på et gamlehjem, og setter sprøyter i hytt og pine. Er riktignok noen år siden hun utdannet seg.Da er det kanskje snakk om subkutan injeksjon? Et eksempel på det er jo insulinsprøyter, og de på eldrehjem trenger vel antakeligvis hjelp til å sette disse? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Moren min er hjelpepleier på et gamlehjem, og setter sprøyter i hytt og pine. Er riktignok noen år siden hun utdannet seg. Hun tok nok bare et sprøytekurs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå